הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתחת לסכין: זה מה שעושה קים קרדשיאן במקום להתמודד עם בעיות בנישואים שלה
קרדשיאן מרגישה יותר ויותר לא נוח לאחר התפרצויות מוזרות של ווסט בטוויטר, ו"זה עוזר לה להרגיש טוב יותר עם כל דבר בחייה, כולל מהמורות בחיי הנישואים". כך מספר מקור פנימי

כוכבת הריאליטי, קים קרדשיאן, הכפילה את ההוצאות על הליכים כירורגיים, בעיקר משום שהיא מרגישה לחוצה לגבי בעיות בנישואים שלה עם קניה ווסט. "היא נראית די טוב, כך שטיפולי הלייזר האלה מיותרים. אך קים אומרת שהם גורמים לה להרגיש טוב יותר עם עצמה ולכן היא ממשיכה בהם". כך סיפר מקור פנימי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




כמובן שניתוחים פלסטיים לא זרים לבנות משפחת קרדשיאן, וכל אחת מהאחיות טוענת שהיא עברה ניתוח כזה או אחר. בעבר סיפרו מקורות, כי קרדשיאן אוהדת שתלים וביצעה תיקונים קלים כמעט בכל, החל בפניה וכלה בירכיה וציפורניה.

"היא מוציאה הון קטן עד שנגמרים לה המקומות בגוף שהיא יכולה לנתח, אבל קים פשוט אוהבת לבקר במשרדו של המנתח ואומרת שזו הרגשה מעצימה ומרגיעה לקבל את השינויים הקטנים האלה". כך לדברי המקור, שטוען כעת, כי ההליכים הקוסמטיים האלה משמשים גם על מנת להסיח את דעתה ממערכת היחסים המתפוררת שלה עם בעלה קניה ווסט.



לאחרונה פורסמו דיווחים לפיהם, קרדשיאן מרגישה יותר ויותר לא נוח לאחר התפרצויות מוזרות של ווסט בטוויטר. אם מוסיפים את זה לעובדה שהתינוק הרביעי של בני הזוג נמצא בבטנה של פונדקאית, זה מספיק על מנת לגרום לקרדשיאן להרגיש לחוצה ולפנות מיד לטיפולים קוסמטיים.

לדברי המקור הפנימי, "זה עוזר לה להרגיש טוב יותר עם כל דבר בחייה, כולל מהמורות בחיי הנישואים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE