הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התעללות מזוויעה במסווה של אדיקות דתית: בן 7 נרצח בוויסקונסין
איתן האושולץ מת מהתעללות קשה שבוצעה בידי אחיו, בהוראת אב האומנה שלהם, לאחר שלא הצליח לשנן פסוקי תנ"ך לשביעות רצונו של בן ה-48. האב, רעייתו והאח בן ה-15 מואשמים בעבירות הריגה ופשעים אחרים

זוועה ואכזריות במסווה של "אהבה נוצרית". זה מה שעולה מתוך כתב אישום מחריד שהוגש נגד שני בגירים וילד בן 15, אשר על פי הטענה רצחו בהתעללות ילד בן שבע כשהכו אותו, דחפו אותו לקרקע הקפואה וכפו עליו לגרור בול עץ במשקל 20 ק"ג בשלג - כל זאת כעונש על שלא הצליח לשנן בעל פה פסוקים מכתבי הקודש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קורבן לאכזריות שהסוותה את עצמה כאדיקות דתית. איתן האושולץ ז"ל (צילום: WLUK)

 

תחנת פוקס המקומית WLUK מדווחת כי דיימיאן האושולץ בן ה-15 מואשם בהריגה מתוך פזיזות בדרגה ראשונה ושישה סעיפים נוספים. למרות גילו, על פי חוקי ויסקונסין הוא יישפט כבגיר בשל חומרת העבירה. טימות'י האושולץ בן ה-48, מואשם ברצח ובחמישה סעיפים נוספים. רעייתו טינה מקיבר האושולץ בת ה-35 מואשמת באי-מניעת נזק גופני, ותרומה במתכוון לדרדורו של קטין לפשע. איתן נרצח ב-20 באפריל אשתקד, אולם רק בשבוע שעבר הוגשו כתבי אישום בהקשר למותו.

על פי הודעת משרד השריף של מחוז מניטווק, איתן ביצע את משימת הפרך שלו כעונש בהוראת אביו, שציווה עליו לשאת בול עץ במשקל שני שליש ממשקל גופו, בעוד הבן הבכור בן ה-15 מפקח עליו. במהלך כשעה עד שעה וחצי בן ה-15 הכה, בעט, הלם ודחף את איתן פעמים מרובות.

טימות'י דחף את איתן שוב ושוב אל הקרקע וגלגל את בול העץ הכבד על חזהו של הילד הרך. הוא עמד על גופו וראשו של אחיו בזמן שאיתן שכב על בטנו כשפרצופו תחוב בשלולית. בסופו של דבר הסיעו ההורים את איתן לבית החולים, שם הוכרז מותו.

 

הורי האומנה המזניחים והמתעללים (צילום: WBAY)

 

על פי הדיווחים, טימות'י בן ה-15 הסביר לאנשי הרשויות כי אחיו בן השבע קיבל את העונש על כך שלא שינן פסוקי תנ"ך לשביעות רצונו של אביהם. העונש היה לסחוב עצים במשך שעתיים ביום למשך שבוע. האב בחר את בולי העץ שישמשו לעונש, אולם טימות'י היה מופקד כמפקח על ביצוע העונשים של אחיו הקטנים.

על פי כתבי האישום, איתן ואחיו הושמו במשמורת אצל בני הזוג האושולץ ב-2017. הילדים סיפרו כי טימות'י מרבה להעניש אותם בכפיית הליכות סביב החצר תוך נשיאת בולי עץ כבדים, אותם הוא בוחר לצורך המשימה. על פי העדויות, הילדים הורשו להניח את בול העץ ולקחת הפסקה של חמש שניות לאחר כל הקפה של החצר. העונשים, שנמשכו שעתיים ביום, הושתו בגין כישלון בשינון פסוקי תנ"ך.

על פי חוקר מקר המוות של מחוז מילווקי, מותו של איתן ז"ל נגרם מחשיפה לקור (היפותרמיה) ופציעות קהות אחרות לראש, לחזה ולבטן. בני הזוג היו אמורים להופיע בפני שופט להארכת מעצר הבוקר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE