הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"סירי, אני הולך לירות לכל עבר בבית ספר": ההודעה שהקפיצה את כוחות המשטרה
המשטרה בצפון אינדיאנה עצרה נער בן 13 לאחר שהעלה צילום מסך לרשתות החברתיות ובהן השאלה ששאל את העוזרת הדיגיטלית של אפל. המשטרה: "לא איום ממשי, אבל מחובתנו להתייחס ברצינות לזה"; הנער צפוי לעמוד לדין חרף גילו הצעיר

נער בן 13 ממדינת אינדיאנה נעצר לאחר ש"סיפר" לסירי, העוזרת הדיגיטלית של אפל, שבכוונתו לבצע אירוע ירי המוני בבית הספר בו לומד, כך מסרה המשטרה בעיר ולפרייזו (Valparaiso), הממוקמת בצפון המדינה בסמוך לחופי אגם מישיגן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סירי, אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

הנער, ששמו לא הותר לפרסום בשל גילו, אף העלה לרשתות החברתיות צילום מסך מתוך הטלפון שבו נראית השאלה ששאל. אגב, בתשובות לשאלה סיפקה סירי רשימה של בתי ספר הקרובים לביתו של הנער. 

המשטרה פשטה על ביתו של הנער לנגד עיניהם של הוריו ועצרה אותו. בהמשך הסבירה המשטרה כי אחד מחבריו של הנער הבחין בפוסט ברשתות החברתיות ומיד הזעיק את המשטרה. לאחר שנעצר, הוא הועבר לבית המעצר של מחוז פורטר והמשטרה מתכוונת להעמידו לדין למרות שטען שמדובר רק כבדיחה וכלל לא התאפשרה גישתו לכלי נשק. 

 

 

כדי להרגיע במעט את ההורים הזועמים וההמומים, המשטרה בעיר פרסמה כי "לא מדובר באיום ממשי, אבל מחובתנו להתייחס בצורה מאוד רצינית לאמירות ושיחות מסוג זה. הגנה על הקהילה ובייחוד ילדינו נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו", כתבה המשטרה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE