הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קראו: מה קרה בבניין המפורסם של ניו יורק, "דקוטה", שנה לפני שג'ון לנון נפטר?
הרומן החדש של טום ברבש, The Dakota Winters, משלב סאגה משפחתית עם אירועים חברתיים שמתרחשים ברגע קריטי בהיסטוריה של העיר ניו יורק והארץ כולה

The Dakota Winters הוא רומן מעורר השתאות ופראי על משפחת ווינטרס, שמתגוררת בניין הדירות המפורסם של ניו יורק, "דקוטה", בשנה שקדמה להירצחו של ג'ון לנון. הזמן הוא זמן סתיו של שנת 1979, בעיר הגדולה, כשאנטון ווינטר בן העשרים ושלוש שב לביתו משירות בצבא השלום, כשהוא מנסה להחלים מהתקף מלריה. אביו, באדי ווינטר, שנודע בכישורי האירוח שלו, נמצא בבית על מנת לברך אותו, בעוד שהוא עצמו מתאושש מהתמוטטות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




לא חולף זמן רב, עד שאנטון נסחף אל המטרתו החדשה: להשיב את הקריירה האבודה של אביו. המשימה לוקחת אותו מרחובותיה המחוספסים של ניו יורק, אל מורדות לייק פלאסיד אולימפיקס, הרי הוליווד ואל המים הכחולים שמקיפים את משולש ברמודה. שם הוא מגיע קרוב לג'וני קרסון, טד וג'ואן קנדי וגם לדמותו של ג'ון לנון כיורד ים.

אך ככל שאנטון מוצא את עצמו שקוע בחידוש הקריירה המקצועית והרוחנית של אביו, כך הוא מתחיל לפקפק בדרכו יותר ויותר, וסדקים במשפחת ווינטרס מתחילים לאיים על הקשר ההדוק שלו עם אביו.



הרומן החדש הזה של טום ברבש הוא אחד המצחיקים והנוקבים שעולים על מדפי הספרים השנה. העלילה המרתקת משלבת סיפור משפחתי עם אירועים חברתיים, ברגע קריטי בהיסטוריה של העיר ניו יורק והארץ כולה.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE