הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מכה קשה למרצדס: בית משפט אישר את רוב התביעות נגדה
פרשת זיוף הפליטות המזהמות ממשיכה להכות גלים. שופט בניו ג'רזי העניק אור ירוק לרוב טענות התביעה, ודחה את בקשת יצרנית הרכב לבטל את התביעות

שופט פדרלי העניק אור ירוק לרוב טענות התביעה נגד יצרנית הרכב הגרמנית דיימלר בעקבות השימוש בתוכנה לא חוקית כדי לבחון את שיעורי הפליטה של מכוניות המרצדס. השופט חוזה לינארס, מבית המשפט המחוזי בניו ג'רזי אישר ביום שישי את הטענות, ואמר כי גם הטענות המשפטיות נגד חברת ציוד הרכב Robert Bosch GmbH יכולה להמשיך לתביעה. בכך דחה בית המשפט את דרישתה של יצרנית הרכב לבטל את התביעות שהוגשו בשנת 2016.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בשנים האחרונות גבר השיח הציבורי בארצות הברית בנוגע לשיעורי הפליטה של כלי רכב לאחר שיצרנית הרכב פולקסווגן הודתה בספטמבר 2015 שהתקינה תוכנה סודית ביותר מחצי מיליון כלי רכב בארצות הברית שעיוותה את מדידת שיעורי פליטת המזהמים.

סטיב ברמן, אחד מעורכי הדין שמייצגים את יבואן מרצדס לארצות הברית, אמר כי "כמו פולקסווגן, מרצדס ניסתה לרמות את הלקוחות על ידי 'גרין-וושינג' של מכוניות הדיזל. בעזרת הסיוע של כמה גורמי שיווק, והמיכשור של בוש".

דוברת של חברת דיימלר, אנדראה ברג, אמרה אתמול כי "אין מאחורי הטענות האלה כלום, ואנחנו שמחים שבית המשפט זיהה את זה עבור כמה מהתובעים, ואנחנו מתכוונים להמשיך ולהילחם נגד שאר הטענות".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE