הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"משקיעים בעתיד": למרות ההפסדים, דיסני משקיעה בסטרימינג
מנכל החברה אמר כי בעוד שירותי הסטרימינג אינם רווחיים כיום, הרי שההחלטה להעלות את מחירי הכניסה לפארקי השעשועים הקפיצה את הרווח שלהם

הוצאות גבוהות יותר של הלקוחות בפארקי השעשועים של חברת וולט דיסני בארצות הברית מאפשרות לה להגיע לתשואות גבוהות מהצפוי ברבעון הראשון של השנה. כך על פי דברים שאמר יו"ר דיסני והמנכ"ל רוברט איגר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


העלייה במחירי הכרטיסים הקפיצה את רווחי החברה. פארק שעשועים של דיסני (צילום: Shutterstock)

הוא הוסיף כי החברה מגבירה את החשיבות של שירותי הסטרימינג, בזמן שהיא נערכת להיאבק בנטפליקס, באמזון וב-WarnerMedia של AT&T. בסתיו האחרון רכשה דיסני את ESPN+ והיא צפויה להשיק את Disney+, שירותי הסטרימינג, מאוחר יותר השנה.

"אנחנו בעיקרון מנסים כאן להשקיע בעתיד שלנו", אמר איגר על קידום הסטרימינג. "זה דומה להשקעה בפארקי השעשועים שלנו". הוא הוסיף כי שירות ESPN+ עלה לשני מיליון לקוחות בחמשת החודשים האחרונים. עם זאת, השירות עדיין מפסיד כסף.

במהלך הרבעון האחרון, שהסתיים בסוף השנה שעברה, הודיעה דיסני כי חטיבת הסטירימינג שלה הפסידה 136 מיליון דולר בשל ההוצאות של ESPN+ ושל Disney+.

מנגד, העלאת מחירי כרטיסי הכניסה לפארקי השעשועים המפורסמים של החברה הזניקה את ההכנסות ב-4.6 אחוזים לרמה של 6.8 מיליארד דולר. המכירות של רשתות הכבלים של החברה עלו בארבעה אחוזים לארבעה מיליארד דולרים, למרות העלות הגבוה של התכניות ב-ESPN.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE