הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשש להמצאות אבולה בפילדלפיה
בית החולים של אוניברסיטת פנסילבניה הודיע כי אחד המטופלים שלו הציג קריטריונים שמצדיקים את הבדיקב, אף שהיא נערכת "ליתר בטחון". לא נמסרו פרטים על זהות האיש או מקום מגוריו. ב-2014 זוהו ארבעה מקרי אבולה בארצות הברית

מטופל בבית חולים בפילדלפיה נבדק בחשד כי הוא לוקה באבולה, מחלה זיהומית קטלנית שמתפרצת מעת לעת במדינות נחשלות באפריקה, כך אישרו הבוקר (רביעי) גורמים רשמיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המטופל נבדק "ליתר בטחון". בית החולים של אוניברסיטת פנסילבניה (צילום: חדשות ABC)

ד"ר פי.ג'יי ברנן, הרופא הראשי של בית החולים של אוניברסיטת פנסילבניה, מסר כי הבדיקה מתבצעת "ליתר בטחון" אחרי שהמטופל הציג מספר קריטריונים שמצדיקים בדיקת אבולה. ד"ר ברנן לא מסר מה הסימפטומים שבגינם הוחלט לבדוק את המצאותו של הנגיף המסוכן.

בשלב זה לא ידוע האם המטופל ביקר לאחרונה במקום שחווה התפרצות של המחלה המדבקת, דוגמת הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, או היה במגע עם אדם שכן. כמו כן, לא נמסרו פרטים על עיר מגוריו של המטופל או אנשים שהוא בא איתם במגע.  לדברי ד"ר ברנן, צוות בית החולים קיבל הכשרה מקיפה להתמודד עם מטופלים חולי אבולה לאחר שזוהו בארצות הברית ארבעה מקרים של המחלה ב-2014.

 

כך זה עלול להיראות. התפרצות האבולה בקונגו (צילום: סוכנות האו"ם לטיפול באבולה)

אבולה היא מחלה קטלנית אם אינה מטופלת כראוי. על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי, נכון ליום שני האחרון זוהו בקונגו 734 מקרים של המחלה, מתוכם 486 מקרי מוות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE