הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחוזה במיאמי נמכרה ב-50 מיליון דולר ושברה שיאי נדל"ן
הנכס ב-Indian Creek Island הפך לבית היקר בתולדות המחוז, אך לא נחשפו פרטים על הרוכש הטרי. מדובר בבית מודרני בעל 10 חדרי שינה, אולם קולנוע ביתי וגינה על גג המבנה. בין השכנים על האי ניתן למצוא את ביונסה ואיש העסקים קרל אייקן

בית במיאמי ביץ' נמכר לאחרונה ב-50 מיליון דולר ובכך הפך לבית היקר בהיסטוריה של מחוז מיאמי-דייד, כך על פי הרשויות במחוז.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבית היקר במחוז מיאמי-דייד (צילום: קבוצת אלכסנדר)

 

מדובר בנכס ב-Indian Creek Island, אי ובו 41 נכסים ומועדון גולף מפואר. בין דיירי האי ניתן למצוא את ג'יי זי וביונס, אדי למפרט (לשעבר יו"ר סירס), איש העסקים קרל אייקן ועוד. זהות הרוכש הטרי שיצטרף לשמות הללו לא פורסמה. הבית כלל לא הוצע למכירה, אך על פי רישומי העירייה הנכס נמכר בשנת 2012 בעבור 47 מיליון דולר. בזמנו עסקה זו שברה את שיאי הנדל"ן במחוז, כך שהבית למעשה החזיק בשיא פעמיים. 

 

הבית היקר במחוז מיאמי-דייד (צילום: קבוצת אלכסנדר)

 

מדובר בבית שמוגדר כ"אולטרה מודרני", וניתן למצוא בו 10 חדרי שינה ו-14 שירותים הפרוסים על פני 20 אלף רגל רבוע בשתי קומות. חדר השינה הגדול ("מאסטר") בגודל 3,000 רגל רבוע הוא גולת הכותרת של הנכס, וזאת בנוסף למדשאה על גג המבנה, אולם קולנוע ביתי ושני מטבחים.

 

הבית היקר במחוז מיאמי-דייד (צילום: קבוצת אלכסנדר)

 

בדומה לשאר הבתים באי, גם לנכס זה יש מרינה אישית צמודה ובריכה באורך 100 רגל. כאמור, מדובר בבית הפרטי היקר ביותר בתולדות המחוז, והשני ברשימת נכסי המגורים היקרים במחוז, וזאת לאחר שבשנת 2016 רכש מיליארדר משיקגו דירת פנטהאוז ואת הדירה שמתחתיה בסכום של כ-60 מיליון דולר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE