הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיווח: בן אפלק ולינדזי שוקוס חזרו לקשר חמישה חודשים אחרי שנפרדו
בחודש אוקטובר האחרון נפרדו אפלק ושוקוס, לאחר זוגיות שנמשכה שנה. כעת, מקור מספר כי הם שוב בקשר: "הם מכירים זה את זו שנים והיו תקופות נוספות במהלכן הם לא היו בקשר. אך ככל הנראה הם תמיד חוזרים לקשר שוב"

חמישה חודשים לאחר שנפרדו, השחקן, בן אפלק, וחברתו לשעבר, לינדזי שוקוס, שוב בקשר. עם זאת, אי אפשר לומר שהם חזרו לקשר זוגי. כך לדברי מקור שאמר עוד, כי "הם מכירים זה את זו שנים והיו תקופות נוספות במהלכן הם לא היו בקשר. אך ככל הנראה הם תמיד חוזרים לקשר שוב".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בחודש יולי 2017, חודשים ספורים לאחר שאפלק ואשתו לשעבר, ג'ניפר גארנר, הגישו בקשה לגירושים, הוא ושוקוס החלו לצאת. בחודש אפריל 2018, רכב אפלק בית, בשווי של 19 מיליון דולר, באזור פאסיפיק פאליסדס, בלוס אנג'לס, בסמוך לביתה של גארנר.

במהלך חודשי קיץ 2018, אפלק ושוקוס נצפו כשהם מבלים זמן רב יחד בלוס אנג'לס. מקורב לשניים סיפר אז, כי הם "יצאו לטיולים ובילו עם משפחתה של שוקוס בניו יורק. היא אוהבת להיות עם בן וליהנות מהבית החדש שלו".

שוקוס עצמה היתה נשואה בעבר ואם לבת מהאקס, קווין מילר.



בחודש אוגוסט האחרון, לאחר שנה יחד, נפרדו אפלק ושוקוס. מקור סיפר אז, כי "הם ניסו לגרום לזה לעבוד, אך המרחק הוכיח שהוא יכול להיות יותר מדי עבורם, כעת, כשהמשפחות שלהם נמצאות בעדיפות ראשונה".

ימים ספורים לאחר הפרידה משוקוס, אפלק חזר למרכז לגמילה בפעם השלישית. הוא יצא מהמרכז בחודש אוקטובר. מאז הוא וגארנר סיימו את הליכי הגירושים שלהם, ומשתפים פעולה במסגרת הסדרי המשמורת שלהם, על שלושת ילדיהם, ויולט (13), סרפינה (10) וסמואל (6). 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE