הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לומדת איך ללדת: קול, מייגן מרקל מתאמנת בהיפנובירת'ינג
נשימה מיוחדת, הרפיה, דמיון, תרגול מדיטטיבי, התמקדות בתזונה בריאה ובחיטוב הגוף - כל אלה הם חלק מהטכניקה שאמורה לסייע למרקל ללדת

בשבוע שעבר התעוררו לא מעט גלי תגובות בקרב מעריצי בית המלוכה, לאחר הדיווחים על כך שמייגן מרקל מתכננת להסתייע בדולה במהלך הלידה. כעת, מדווח על חדשות נוספות באשר להכנות שמרקל עושה לקראת בוא התינוק, כשמסתבר שהיא משתמשת בטכניקות משיטת ההיפנובירת'ינג.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מה זה היפנובירת'ינג? שאלה טובה. מדובר על שיטה שמסייעת לחוויית לידה רגועה. התרגול כולל נשימה מיוחדת, הרפיה, דמיון, תרגול מדיטטיבי, התמקדות בתזונה בריאה ובחיטוב הגוף. כל זאת, על מנת לעזור לאם ללדת. נשמע נפלא.

בנוסף לכך, מרקל משתמש באקופונקטור למפורסמים, רוס באר, על מנת להיות מוכנה. "מייגן עושה טיפולי אקופונקטורה באופן קבוע, על מנת לעזור לה להירגע. זה מצוין עבור זרימת הדם ומגביר את זרימת הדם לרחם. היא מתכננת לעשות טיפולים עד ללידה", כך סיפר מקור.



הטיפולים וההיפנובירת'ינג יסייעו למרקל ללדת לידה טבעית ללא תרופות כלשהן. לדברי מקורבים זו כל המטרה. "מג רוצה ללדת באופן טבעית אם היא יכולה. אמא שלה תומכת מאוד בכל דבר הוליסטי וטבעי, זה הכל חלק גדול מתכנית הלידה של מייגן", סיפר מקור. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE