הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טיסה מביכה: מפיות של דיאט קולה בטיסות דלתא הפכו למבוכה גדולה עבורן ברשת
נוסעים בטיסות הפנים של חברת התעופה הופתעו לגלות מפיות שקוראות להם להתחיל עם מישהו בטיסה. בסופו של דבר, שתי החברות התנצלו והורידו את המפיות: "פספסנו"

חברת דלתא איירליינס ניסתה להביא את עולם הדייטים המייאש לפעמים לגבהים חדשים. נוסעים שטסו במטוסי החברה הופתעו כשהדיילות הגישו להם מפיות של דיאט קולה שמעודדות אותם להתחיל עם הנוסעים האחרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אף פעם אי אפשר לדעת". אחת המפיות שחולקו בדלתא

"תהיה קצת כמו פעם. תרשום את המספר שלך ותן את זה למי שנדלקת עליו. אף פעם אי אפשר לדעת", נכתב על אחת המפיות, כפי שפורסם ב-INSIDER. על מפית אחרת נכתב "בגלל שאתה על מטוס מלא באנשים מעניינים, והי.. אף פעם אי אפשר לדעת", עם מקום להשאיר את מספר הטלפון.

יכול להיות שמדובר בניסיון נחמד של דלתא איירליינס ודיאט קולה לגרום לטיסה להיות קצת יותר מעניינת, אבל נראה שהנוסעים עצמם לא אהבו זאת כלל. "המפיות שקיבלנו על טיסת דלתא ביום רביעי נראות קריפיות, בייחוד אחרי שקוראים את האותיות הקטנות", כתב אחד מנוסעי החברה בטוויטר לקראת סוף החודש שעבר.

"עוד מישהו ראה את המפיות הנוראיות של דלתא ודיאט קולה בטיסות? יש כאן מקום לכתוב את השם והטלפון ולתת למישהו", כתב גולש אחר. עוד משתמש טוויטר כתב בפשטות כי המפיות "קריפיות מאוד".

 

בכל מפית היה מקום לכתוב את השם והטלפון

"כמעט בטוח שאף אחד היום לא יאהב לקבל מספר טלפון בלי הזמנה "ברוח הימים של פעם', והם בטח לא ישמחו לקבל את המספק של ההוא שבהה בהם כמה שעות בטיסה", כתב גולש אחר.

דלתא איירליינס התנצלה על פיאסקו המפיות. "פספסנו הפעם", אמר דובר החברה לעיתון, "אנחנו מתנצלים על כך ואנחנו מורידים את המפיות האלה ממטוסינו". גם חברת קוקה קולה התייחסה לפרסום חסר הטעם. "אנחנו מתנצלים בכנות לכל מי שאולי נפגע. אנחנו פועלים עם דלתא כדי להוריד את המפיות ונחליף אותן בעיצוב אחר".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE