הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טוויטר פרסמה תחזית נמוכה לרבעון הראשון - והמניה צנחה בשמונה אחוזים
המשקיעים הביעו חוסר אמון ברשת החברתית למרות עלייה מפתיעה בהכנסות ברבעון האחרון של שנת 2018. טוויטר דיווחה גם על ירידה במספר המשתמשים הפעילים

מניות הרשת החברתית "טוויטר" צנחו הבוקר (חמישי) בשמונה אחוזים, לאחר שהחברה דיווחה על צפי הכנסות נמוך מהתחזיות בוול-סטריט. החברה דיווחה עוד על הפחתה במספר המשתמשים ברשת החברתית בחודש הרביעי ברציפות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החברה דיווחה על עלייה בהכנסות, אך המניות צנחו(אילוסטרציה: Shutterstock)

טוויטר הודיעה כי מספר המשתמשים הפעילים החודשי שלה ירד, בין השאר בשל המאמצים שלה למחוק מיליוני חשבונות שנפתחו כדי לקדם אג'נדות פוליטיות ושנאה.

הרשת החברתית צופה כי הרווח ברבעון הראשון של השנה יהיה בין 715 ל-775 מיליון דולר. נקודת האמצע בין שתי התחזיות האלה נמצאת מתחת להערכה של האנליסטים, שעמדה על 765 מיליון דולר.

מנגד, טוויטר דיווחה על עליה גבוהה מהמצופה בהכנסות ברבעון האחרון, בעיקר בזכות גידול בשירותי פרסומות הוידאו של החברה. ההכנסות ברבעון האחרון עלו ל-909 מיליון דולר, בעוד שהתחזיות צפו הכנסות בגובה של 868.2 מיליון דולר בלבד.

סך ההכנסות הכולל מפרסום עלה ב-23 אחוזים ל-791 מיליון דולר. יותר מחצי מהסכום הזה הגיע ממודעות וידאו". ההכנסות ממקורות שאינם פרסומות עלו ב-35 אחוזים לעומת השנה שעברה לסך של 117 מיליון דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE