הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"תחושת בטן שמשהו לא בסדר": עירנות של נהג UPS הצילה חיים
נהג בחברת המשלוחים הבחין שחבילה שמסר נותרה מחוץ לבית במשך ארבעה ימים ועל כן החליט לפעול בניגוד לנהלי החברה ופתח את דלת הבית. הוא מצא את הדייר הקשיש שרוע על הרצפה והזעיק את כוחות ההצלה

טוד הולנד, נהג בחברת המשלוחים UPS מצפון קרוליינה, קיבל "תחושת בטן שמשהו לא בסדר" כאשר שם לב שלקוח קבוע במסלול שלו לא הכניס לביתו חבילה שהוא בעצמו הניח מחוץ לדלתו כמה ימים קודם לכן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

ביום שלישי האחרון הולנד הגיע אל הבית כדי למסור חבילה נוספת כאשר שם לב שחבילה שהשאיר במקום ארבעה ימים קודם לכן לא הוכנסה לבית. במקום לעזוב את המקום ולהמשיך ביומו העמוס, הולנד החליט לבדוק לשלומו של הדייר הקשיש. "דפקתי בדלת וצעקתי את שמו של הלקוח", שיחזר הולנד.

הולנד חשש שמשהו קרה לו ולכן חרג מהנהלים ובדק אם הדלת נעולה. למרבה ההפתעה, היא הייתה פתוחה. "פתחתי את הדלת והכנסתי את הראש. ואז ראיתי אותו שוכב שם על הרצפה", הוא נזכר. הולנד מיד הזעיק את כוחות ההצלה והמתין עם הקשיש עד הגעתם. 

הקשיש, ששמו לא פורסם, מתאושש בימים אלה בבית החולים. לאחר האירוע אמר הולנד כשהוא שמח שפעל לפי תחושת הבטן שלו. "לאלוהים יש תוכנית להכל, והתוכנית שלו הייתה שאני אמצא אותו", הוא סיפר והסביר שהוא מקווה שאחרים גם יפיקו את הלקחים: "אמרתי לחבריי לעבודה לפעול לפי תחושת הבטן. אם תחושת הבטן אומרת שמשהו לא בסדר, זה כנראה נכון. יש אנשים שאין להם מי שישגיחו עליהם ולכן הם נזקקים לדוורים ולנהגי UPS", הוא סיכם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE