הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גופת צעירה מווסטצ'סטר נמצאה מוטלת בצד הכביש ליד גריניץ', קונטיקט
ואלרי רייס מניו רושל נעדרה מאז השבוע שעבר. גופתה נמצאה כשידיה ורגליה קשורות לאחר שהושלכה בתוך מזוודה אדומה. המשטרה חוקרת את המוות כרצח, טרם נעצרו חשודים

גופת צעירה בת 24 נמצאה במזוודה שהושלכה בצד הדרך סמוך לגריניץ', קונטיקט. הגופה זוהתה כואלרי רייס, תושבת ניו רושל הצפונית לברונקס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נמצאה קשורה בידיים וברגליים. ואלרי רייס (צילום: משטרת ניו יורק)

הגילוי המחריד ארע בשעות הבוקר של יום שלישי האחרון. עובדי תחזוקה מקומיים נתקלו בגופתה אחרי שאיתרו את המזוודה מטרים ספורים מדרך גלנוויל בגריניץ', עיירה עשירה ויוקרתית המרוחקת כעשרים דקות נסיעה מניו רושל. רייס נמצאה לבושה אולם על פי המשטרה המקומית, ידיה ורגליה היו קשורות ועל כן מותה נחקר כרצח. האזור בו היא נמצאה נסתר מעיני תושבי המקום ולכן ככל הנראה לא היו עדי ראיה להשלכת המזוודה.

רייס דווחה כנעדרת ב-30 בינואר, יום לאחר שנראתה לאחרונה. נמסר כי היא סובלת מבעיות נפשיות, בהן חרדה ודיכאון, אולם לא נראה כי היא שמה קץ לחייה.

רוברט בארי, מפקד משטרת גריניץ', מסר לחדשות ABC: "הודעתה נמסרה למשפחתה אמש על הזיהוי הוודאי שלה. הם כמובן אבלים על אובדנה ואנו שולחים להם תנחומים מעומק לבנו. משטרת גריניץ' מחויבת למצוא את אלו שגרמו למותה של ואלרי ולהבטיח צדק לה ולמשפחתה".

 

אזור מציאת הגופה בגריניץ', קונטיקט (צילום: Hearst Connecticut Media)

 

בשבוע שעבר פרסמה משטרת ניו יורק מודעת "נעדרת" עם תמונתה של רייס, בתקווה שמישהו שראה אותה יוכל למסור מידע על ימיה האחרונים. בשלב זה לא נעצרו חשודים במעשה או אנשים הקשורים לו, אולם עובד תחזוקה במקום נחקר בחשד שצילם תמונות לא מורשות של גופתה של רייס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE