הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חולדות מתרוצצות במשרדי עיריית לוס אנג'לס, והעובדים חוששים להידבק בטיפוס
עובדת אחת של העירייה כבר אובחנה כלוקה במחלה המדבקת. חבר המועצה הרב ווסון דורש להחליף את כל השטיחים בבניין, שעלולים להוביל להתפשטות המחלה

ייתכן שעיריית לוס אנג'לס תיאלץ להחליף את כל השטיחים בבניין העירייה בגלל התפרצות מחלת הטיפוס. עובדת אחת כבר נדבקה במחלה, ושלשום (רביעי) הציע חבר המועצה הרב ווסון להחליף את השטיחים במקום. למחרת פורסמו בכלי התקשורת תיעוד חדש של חולדות מתרוצצות בין המשרדים בבניין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתרוצצות בין משרדי העירייה. חולדות (צילום: Shutterstock)

לפני כחודשיים אובחנה אחת העובדות הבחירות בעירייה במחלה המדבקת שממשיכה להתפשט בעיר. רשויות בריאות הציבור טענו במשך חודשים כי הטיוס פוגע בעיקר בחסרי הבית במקום, תופעה שכשלעצמה הולכת וגוברת. אולם ליז גרינווד, סגנית פרקליט העיר, סיפרה בראיון לחדשות NBC כי היא אובחנה במחלה בנובמבר האחרון, לאחר שסבלה מחום גבוה וכאבי ראש עזים. לדבריה, "זה הרגיש כאילו מישהו קודח מנהרה דרך העיניים שלי לכיוון העורף. מי בכלל נדבק בטיפוס? זו מחלה ימי ביניימית שנגרמת מאשפה".

 

 

גרינווד סבורה כי היא נדבקה במחלה מפשפשים שחיו במשרדה באגף המזרחי של בניין העירייה. פשפשים מרבים לחיות על חולדות שמתקהלות סביב ערימות אשפה, מהסוג שנפוץ במיוחד ברחבי העיר, והן מהוות קרקע פוריה להדבקות והפצה של טיפוס. לדברי גרינווד, "יש חולדות בבניין העירייה. יש חולדות ענקיות שזנבן ארוך כמו כל הגוף שלהן".

כעת, נראה שגרינווד צדקה, ואפילו יש הוכחה לכך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE