הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לונג איילנד: סייעת לרופא שיניים נעצרה בחשד שגנבה ממטופליה
האישה בשנות השלושים לחייה נעצרה לאחר ששתי נשים הלינו כי נגנבו מהן תכשיטי יוקרה בעת שעברו טיפול שיניים עם גז צחוק. המשטרה: "הן כלל לא הבחינו בגניבה עד אחרי שהן יצאו מהמרפאה". החשודה פוטרה מעבודתה וצפויה לעמוד לדין בשל האירוע החמור

אריאטה גאובאקיס בת ה-38, סייעת לרופא שיניים במקצועה, נעצרה מוקדם יותר היום בביתה בעיירה מנורוויל שבלונג איילנד לאחר שהואשמה כי גנבה רכוש ממטופלים שהגיעו למרפאת השיניים בה הועסקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גאובאקיס לאחר מעצרה (משרד השריף של מחוז סופוק)

 

גאובאקיס עבדה במרפאה בשם "Long Island Implant and Cosmetic Dentistry" בעבור ד"ר אליוט קושיצקי, ועל פי החשד היא גנבה תכשיטי יוקרה משתי נשים שהגיעו למרפאה ב-31 בינואר וב-1 בפברואר. השתיים היו תחת הרדמה של חמצן דו-חנקני ("גז צחוק") וגאובאקיס ניצלה את הרגע כדי לגנוב מהן. 

"שתי הנשים שמהן נגנבו התכשיטים כלל לא הבחינו בגניבה עד אחרי שהן יצאו מהמרפאה", מסרה המשטרה המקומית. עוד נמסר כי התכשיטים אותרו בבית עבוט סמוך, והם הוחזרו לבעליהם. לפני זמן קצר אף נודע כי גאובאקיס, שהחלה לעבוד במרפאה רק לפני כחודש, פוטרה מהמקום.

 

 

בכתב האישום שהוגש נגדה, גאובאקיס הואשמה בשני סעיפים של גניבה ושני סעיפים של אחזקת חומר גנוב. המרפאה משתפת פעולה עם החקירה ומאפשרת לבלשים גישה למערכת המצלמות של המקום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE