הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מממ.. מעניין: מדוע קייט בקינסייל אוהבת שפיט דוידסון צעיר ממנה בשני עשורים?
בזמן שקינסייל מתגאה בפער הגילאים שבינה לבין דוידסון, לאקסית הינוקא שלו, אריאנה גרנדה, יש תגובה בוגרת מאוד על הזוגיות החדשה

השחקנית, קייט בקינסייל (45) מתגאה בפער הגילאים שבינה לבין פיט דוידסון (25). לדברי מקור, "היא אוהבת את העובדה שהוא צעיר ממנה". האקסית של דוידסון, אריאנה גרנדה, חושבת שהם זוג "כל כך חמוד!".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




היא אמנם יוצאת עם גבר צעיר ממנה בעשרים שנה, אך הקרובים לבקינסייל כלל לא מופתעים שיש לה משהו לדוידסון. השחקנית גרמה לאנשים לדבר לאחר שהיא ודוידסון נתפסו בעדשה כשהם אוחזים ידיים, בסוף השבוע שעבר. אך גורמים פנימיים מספרים שהשמועות על עניין רומנטי עולה בקנה אחד הם הרוח הצעירה של בקינסייל.

"לא מפתיע שהיא אוהבת את פיט, הוא מצחיק אותה והיא אוהבת את העובדה שהוא צעיר ממנה", כך לדברי מקור. בילוי עם קומיקאי בשנות העשרים לחייו, משתלב היטב עם אורח חייה של בקינסייל שאוהבת ליהנות, הסביר המקור, שאפיין את השחקנית כמי שאוהבת את הצד הצעיר שבה. היא אוהבת לרקוד, לחיות חיי מסיבות ולבלות במקומות טרנדיים עם צעירים.



אפרופו אנשים צעירים, גרנדה נשאלה על ידי אחד מצלמי הפפראצי מה היא חושבת על בקינסייל ודוידסון כזו, ותוך שהיא הלכה מהמקום היא צעקה, "כל כך חמוד!". תגובה בוגרת מאוד.

עכשיו ברצינות, על פי הדיווחים, לארי לא אכפת מהעניין והיא "לא מוטרדת כלל".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE