הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תלמיד בתיכון Thousand Oaks דרס מורה שניסתה למנוע לגנוב ממתק
חקירה ראשונית העלתה כי המורה ניסתה לחסום את דרכו של התלמיד בן ה-16 כדי שיחזיר את הגניבה. במקום לעצור, הוא דרס אותה, וברח מהמקום לביתו - שם נעצר

אישה נפצעה פצעים אנושים במהלך ערב יום שישי, במה שנראה כמו דריסה מכוונת בתיכון Thousand Oaks. נער נוסף נעצר בעקבות האירוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החקירה המשטרתית גילתה גניבה פעוטה שהתנפחה הרבה מעבר לצפוי (אילוסטרציה: Shtterstock)

שוטרי משטרת Thousand Oaks הגיבו ביום שישי, בסביבות השעה שמונה בערב, לדיווח על תקיפה באמצעות רכב בחניון של בית הספר התיכון. כך מסר משרד השריף של מחוז ונטורה. חקירה מהירה העלתה ככל הנראה הנפגעת נעמדה מול הנער במכונית כדי למנוע ממנו לעזוב את המקום עד שיחזיר את מה שגנב, לכאורה - ממתק.

הצעיר, תלמיד בית הספר בן 16, לא נענה לקריאות לעצור, נסע עם המכונית אל האישה, בת 50, פגע בה, הפיל אותה אל הקרקע ונסע עליה, תוך שהוא גורם לה לפציעות חמורות מאוד. מיד לאחר מכן, נמלט התלמיד מהמקום. השוטרים מצאו את הנהג החשוד זמן קצר לאחר מכן סמוך לביתו בעיר, שם הוא נעצר והואשם בתקיפה באמצעות נשק קטלני.

האישה שנדרסה זוהתה לאחר מכן על ידי המחוז החינוכי של Conejo Valley כליסה סוליס, חברת צוות בבית הספר התיכון. היא פונתה לבית החולים לוס רובלס לקבלת טיפול רפואי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE