הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
10 פצועים, חלקם אנוש, לאחר שנהג תחת השפעה דרס הולכי רגל
בדיוק בזמן סגירת הברים באזור הבילויים התוסס של פולרטון שבמחוז אורנג' איבד נהג צעיר שליטה על טנדר הטויוטה שלו והלם בהולכי רגל על המדרכה ההומה. חלק מן הקורבנות נלכדו תחת הרכב ונפצעו אנושות

גבר בן 22, תושב קליפורניה, נעצר הבוקר (ראשון) לאחר שהדהיר את טנדר הטויוטה טאקומה שלו לתוך קהל אנשים על מדרכה הומה. כריסטופר סוליס הואשם בסעיף פשע של נהיגה תחת ההשפעה וגרימת נזק גופני רב לאחר שהסתער ברכבו דרך המדרכה ולתוך עץ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דווקא כשיש מקסימום אנשים על המדרכה. תופסים ראש? עזבו ת'הגה. תודה

 

תשעה הולכי רגל, בני 18 עד 49, נפגעו, כשחלקם נלכדים מתחת לרכב המשתולל. כשהמגיבים הראשונים הגיעו למקום, הם מצאו את הרכב כנגד העץ כשחזיתו פגועה קשות ומעלה עשן וכריות האוויר שלו מנופחות. כבאים ושוטרים של העיר פולרטון הצליחו להרים את הרכב ולמשוך את הקורבנות הלכודים בסיוע כמה אזרחים טובים שהיו במקום. פציעותיהם של הנפגעים נעו מבינוניות לאנושות, לדברי המשטרה.

האזור בפולרטון בו איבד הנאשם שליטה ברכבו המה באותה שעה במאות אנשים על המדרכות, במסעדות ובברים הסמוכים. בנוסף לפציעות בגוף (ונתפלל שלא בנפש), ניזוקו גם שלושה כלי רכב חונים בתאונה הקשה, שאירעה סביב השעה 1:48 לפנות בוקר.

השוטרים מאמינים כי סוליס, תושב אנאהיים, היה תחת השפעת סמים בעת האירוע, אולם לדברי מפקד גדוד לוחמי האש קייל הוק, נבדקת גם אפשרות שלהתנגשות הקשה קדמה מריבה כלשהי. כל אדם שברשותו מידע כלשהו על האירוע מוזמן\ת ליצור קשר במחלקת התנועה של משטרת פולרטון במספר 714-738-5313 או בעילום שם במספר 1-855-847-6227

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE