הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סן פרנסיסקו: הרכבות יתחילו לפעול מאוחר יותר, שירות אוטובוסים חדש ימלא את הפער
עבודות שמתחילות היום וצפויות להימשך 3.5 שנים יגרמו לתחילת הנסיעות ברכבת בשעה 5 במקום בשעה 4 בבוקר. 15 קווי אוטובוסים חדשים יפעלו בשעות האלה במקום זאת

רשות התחבורה של סן פרנסיסקו, BART, הפעילה היום (שני) לראשונה את האוטובוסים המהירים Early Bird Express בשעה 4 לפנות בוקר כדי לסייע לנוסעים שנפגעים על ידי שינוי שעות פעילות הרכבות, שמתחילות את פעילותן בשעה 5 במקום בשעה 4, בעקבות ההתאמה הרטרואקטיבית של ה-Transbay Tube.השינוי צפוי להימשך שלוש שנים וחצי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרכבות יתחילו לפעול מאוחר יותר (צילום: Shutterstock)

בשל כך מפעילה הרשות שירות אוטובוסים החדש ובו 15 קווים חדשים שיפעלו בין השעות 3:30-5:30 בבוקר, בשני הכיוונים בין תחנות הרכבת. האוטובוסים יתפסו שבעה מסלולים של transbay, חמישה מסלולים של East Bay, שני מסלולים של San Francisco/Peninsula, ומסלול אחד במחוז Contra Costa. האוטובוסים יעניקו שירות לנוסעי 21 תחנות הרכבת.

שמונה סוכנויות אוטובוסים יסייעו לרשת התחבורה הזמנית, ועלות הנסיעה תהיה דומה, או אפילו זולה יותר, מאשר נסיעה דומה ברכבת. כך מסרה רשות התחבורה. הנוסעים יכולים לשלם במזומן או בכרטיס.

מכיוון שתחנות הרכבת ייפתחו רק בשעה חמש, הסדרי החניה הקבועים לא יהיו זמינים לנוסעים בשירות האוטובוסים המוקדמים. במקום זה, BART תציע שלוש אפשרויות לנוסעים שמעוניינים לשלם על חנייה בין השעות 3:30-5:30 בבוקר: הם יוכלו לשלם באפליקציה, באמצעות המחשב או לקנות כרטיס חניה מראש.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE