הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפתעה: כמה דרכים לא רגילות שיכולות לסייע לכם לצמצם את הסיכון לחלות בסרטן
אם חשבתם שאתם מכירים את כל הדרכים שעשויות לסייע במניעת סרטן, אתם עשויים להיות מופתעים מאלה שמציגה הכתבה הבאה

כולנו יודעים את הדרכים הבסיסיות למניעת סרטן, כגון תזונה בריאה והימנעות מעישון. אם חשבתם שאתם יודעים את כל מה שיש לדעת על מניעת סרטן, אתם עשויים להיות מופתעים מכמה דרכים לא רגילות למניעת המחלה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בקרו אצל רופא שיניים: מחקרים מצאו כי טיפולים לשימור בריאות הפה והשיניים יכולים להגן מפני התפתחות מחלת הסרטן. זאת, לאחר שמחקר מצא קשר בין חיידק שגורם למחלת חניכיים לבין סרטן הלבלב. במחקר נוסף, שנמשך עשור ובו השתתפו 70,000 אנשים מפינלנד, נמצא קשר בין מחלת חניכיים לתמותה ממחלת סרטן הלבלב.

בחרו במוצרי טיפוח טבעיים: החליפו את האיפור, את הסבון ואת הדאודורנט במוצרי טבעיים ונטולי פרבנים. כימיקלים שנמצאים במוצרי טיפוח, יופי והיגיינה אישית, נמצאו כבעלי השפעה על רמות ההורמונים ובהמשך לכך מובילים למחלות, כגון סרטן השד ומחלות לב.



בחרו בדגים שומניים במקום מזון מהיר: תשכחו מדגים מטוגנים וצ'יפס ועברו לדגים שמנוניים שנאפו בתנור וסלט. במחקר בו שנמשך 15.3 שנים ובו השתתפו 470,000 אנשים, נמצא, כי ככל שאיכות התזונה נמוכה כך עולה הסיכון לפתח סרטן. רוב מקרי הסרטן שפיתחו המשתתפים במחקר כללו, סרטן השד, הערמונית והמעיים.

השתמשו במיזוג בעת נהיגה במכונית: לדברי החוקרים, זיהום אוויר הוא אחד הגורמים העלולים להעלות את הסיכון לסרטן הריאות בקרב אנשים שלא מעשנים. כולנו חשופים לרמות גבוהות של זיהום אוויר בעת נהיגה בעומסי תנועה. מחקר מצא, כי במהלך עומסי תנועה, מדדי זיהום האוויר גבוהים פי שניים מכפי שהחוקרים היו סבורים בעבר. למרבה המזל, קבוצת חוקרים מאוניברסיטת וושינגטון מצאו, כי שינוי פשוט בהרגלי הנהיגה יכול להפחית את הסיכון להיפגע מזיהום האוויר.



החוקרים מצאו, כי נסיעה במכונית עם חלונות סגורים ושימוש במערכת המיזוג, ולא במאוורר, מצמצמת את הזיהום בכ-20 עד 34 אחוז. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE