הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נסו את אריסטו: כך החכמה העתיקה יכולה לשנות לכם את החיים
מחפשים מנטור או גורו לחיים מאושרים יותר? קראו מה מציע לכם מישהו בעל חשיבה יוצאת דופן, שהפכה אותו לאחד הפילוסופים הגדולים ביותר בהיסטוריה

לפני כחודש יצא לאור ספרה החדש של פרופסור ג'ודית הול, Aristotle’s Way: How Ancient Wisdom Can Change Your Life. הול כותבת על אחד הפילוסופים הגדולים ויוצאי הדופן ביותר בהיסטוריה, אריסטו. בו זמנית, היא עוסקת באחת השאלות הבנאליות ביותר בהיסטוריה: איך להיות מאושרים?

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




האמונה העמוקה ביותר של אריסטו היתה שכולנו יכולים להיות מאושרים באופן משמעותי ומתמשך והוא הראה זאת באמצעות דוגמאות. בספר על תורתו הנצחית מראה פרופסור הול החשיבה העתיקה של אריסטו היא בדיוק מה שאנו צריכים היום, גם עבור מי שאינם מבחינים בין האודיסיאה לבין האליאדה.

בעשרה שיעורים מעשיים, הספר מלמד את הקורא על התכונות שלנו כבני אדם ועל האופן בו ניתן להשתמש בהן על מנת לקבל החלטות טובות ומוצלחות יותר. הקורא יכול ללמוד כיצד להצליח בריאיון עבודה, איך לבחור בן או בת זוג, איך לבחור חברים לחיים וכיצד להתמודד עם מוות או שכול.



החיים כרוכים באותם האתגרים בין אם ביוון העתיקה ובין אם בעולם המודרני. דרכו של אריסטו היא לא להחיל כללים, אלא לעסוק במרקם של הקיום עצמו ובצעדה קדימה אל עבר חיים טובים. זו עצה שעולם לא תצא מהאופנה.

הוצאה: Penguin Press

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE