הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קשה לנו: קורטני קרדשיאן *לא* מקנאה בחברה של האקס שלה, סופיה ריצ'י
לא תמיד אפשר לקבל את תהליך ההזדקנות, בעיקר כשהאקס שלך יוצא עם אישה צעירה יותר. לכן קרדשיאן מרגישה שהיא צריכה לעמוד בקצב

האמרה השחוקה 'הגיל לא מכתיב את התרגיל' לא עובדת עבור קורטני קרדשיאן (39). מבחינתה, זה רק טבעי להשוות בינה לבין סופיה ריצ'י (20), הצעירה ממנה בכשני עשורים. זו הדוגמא לכך שלא תמיד אפשר לקבל את תהליך ההזדקנות, בעיקר כשהאקס שלך יוצא עם אישה צעירה יותר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




קרדשיאן "עושה הכל על מנת להיראות ולהרגיש צעירה, אז זה טבעי שהיא תקנא קצת כשהיא רואה שסקוט יוצא עם אישה צעירה יותר. היא ואחיותיה עושות כל דבר על מנת להדגיש את היותן צעירות", כך סיפר מקור. כשזה מגיע לחברה של אבי ילדיה, "היא חושבת שסופיה צעירה לוהטת, אז כמובן שהיא מרגישה שהיא צריכה לעמוד בקצב". 

אך קרדשיאן לא נותנת לקנאה להשתלט עליה ולא רק משום שהיא "לוהטת" בעצמה. לדברי המקור, "בסופו של יום, קורטני אוהבת את סקוט מאוד ורק רוצה לראות אותו מאושר ומצליח, כמו כל אמא שחולקת את ילדיה עם מישהו".

עם זאת, אין לטעות משום שהם "לעולם לא יחזרו להיות יחד באופן רומנטי. אם סקוט מאושר עם סופיה, אז היא בסדר עם זה". העובדה שקרדשיאן מרגישה בסדר עם האהבה החדשה של דיסיק משפיעה גם על יחסי ההורות המשותפים וזה חשוב מאוד, לקרדשיאן ולדיסיק.



לאחר זוגיות של כמעט עשור נפרדו בני הזוג לשעבר בשנת 2015 ולהם שלושה ילדים משותפים: מייסון (9), פנלופה (6) וריין (6).

קרדשיאן נמנע מתחרות בינה לבין ריצ'י, משום שהיא מבחינה בעד כמה דיסיק התבגר והשתנה מאז שהוא עם החברה החדשה שלו. "הוא התבגר באופן משמעותי מאז שקורטני היתה איתו", כך סיפר המקור.

בכל מקרה, דיסיק תמיד יהיה חלק משבט קרדשיאן-ג'נר, לא משנה עם מי הוא בזוגיות. המקור הוסיף עוד, כי "קריס ג'נר מתייחסת ותמשיך להתייחס לסקוט כמו לבן, במיוחד לאחר ששני הוריו נפטרו. בעיני קריס סקוט תמיד יהיה חלק מהמשפחה שלהם והיא באמת שומרת על המצב הזה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE