הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ה-FBI פונה לציבור בבקשה לעזרה בחקירת מעשי רצח רבים: מזהים את הנשים בתמונה?
סמואל ליטל הודה שרצח 93 בני אדם, וכעת הוא מצייר את קורבנותיו בעידוד החוקרים - כדי לסגור תיקי רצח שאולי כלל לא יודעים עליהם. ליטל כבר הורשע ונמצא בכלא

ה-FBI פרסם אתמול (שלישי) ציורי פורטרט של 16 נשים שצויירו בידי הרוצח הסדרתי סמואל ליטל בזמן שהוא בכלא. בבולשת מציינים כי מדובר בנשים שליטל ככל הנראה תקף ורצח, והוא מצייר אותן מהזיכרון. על ידי פרסום התמונות מקווים החוקרים להגיע אל זהות הנשים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מזהים את הנשים האלה? כמה מציוריו של ליטל (צילום: FBI)

ליטל הודה ברצח של 93 בני אדם בתקופה שנמשכה יותר משלושה עשורים, החל משנת 1970. כל קורבנותיו נחנקו, וגופותיהם הושלכו באזורים מיוערים. מכיוון שלא היו עליהן סימני ירי או פצעי דקירה, החוקרים חשבו במשך השנים כי מדובר בתאונות דרכים, מוות טבעי או מנת יתר.

ליטל בחר את קורבנותיו משולי החברה, ורוב הנשים שהוא רצח היו זונות, מכורות לסמים ונשים טרנסג'נדריות, שמותן לא משך הרבה תשומת לב. ליטל צייר את כל הנשים עם עיניים עגולות ושפתיים אדומות.

אחת הקורבנות, שלדבריו נרצחה במיאמי, חובשת סרט כחול בשיערה, אחרת, שנרצחה באטלנטה, צוירה עם פה חצי פתוח, ולאישה אחרת, מטקסס יש שיער בצבע סגול.

המשטרה עדיין לא הצליחה לזהות את 13 הציורים האלה לקורבנות או לפשעים שביצע ליטל. בשלושה מקרים אחרים, הצליחו החוקרים להתאים בין הציורים של הרוצח הסדרתי לבין שרידי גופות שנמצאו.

 

סאם ליטל לצד עורך דינו,הסניגור הציבורי מייקל פנץ ב-2014 (צילום: אל סייב, לוס אנג'לס טיימס)

לקראת סוף השנה שעברה הורשע ליטל ברצח של שלוש נשים בלוס אנג'לס. משפטו, שנפתח בשנת 2014 שחזרו קורבנות מערים אחרות כיצד תקף אותןי ליטל, מתאגרף לשעבר שנדד ללא מטרה ברורה ברחבי ארצות הברית. עם זאת,גם אחרי שהורשע לא נחה דעתם של חוקרי המשטרה, משום שידעו שהוא רצח נשים נוספות, אבל לא ידעו מתי או היכן.

כל זאת עד שליטל החל לדבר בסתיו השנה, לאחר שאיש "סיירת טקסס" שחשד בו במקרה רצח במדינתו נפגש עם הרוצח והצליח לזכות באמונו.

מאז ספטמבר, ליטל מוסר לרשויות בטקסס פרטים הקושרים ל-90 מעשי רצח לפחות, אותם ביצע לטענתו ברחבי ארה"ב בין 1970 ל-2005 - קציר דמים שאם יאומת במלואו, יהפוך אותו לרוצח הסדרתי הקטלני בתולדות ארה"ב. לשם השוואה לרבי-מרצחים מפורסמים: לטד באנדי ולג'ון וויין גייסי היו 34 ו-36 קורבנות מאומתים, בהתאמה. ג'פרי דאהמר - 16, וחושדים שהוא אחראי לאחד נוסף בלבד.

 

עוד נשים שצייר ליטל (צילום: FBI)

מבין 90 מעשי הרצח עליהם נטל אחריות, לפחות 30 כבר אומתו על ידי כוחות משטרה ב-19 מדינות שונות. ליטל הודה ברצח 20 נשים בלוס אנג'לס, כולל השלוש שברציחתן כבר הורשע. בנוסף נטל אחריות לרצח בסן ברנרדינו. הרשויות בקליפורניה טרם אימתו את התוודותו על אף אחת מן הרציחות בתחומה, למעט כמובן השלוש בהן הורשע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE