הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המועמד לנשיאות קורי בוקר: "הכוכב הזה לא יכול להכיל מיליארדי אוכלי בשר"
הדמוקרט מניו ג'רזי, שהודיע כי יתמודד במירוץ לבית הלבן תיאר את משנתו הטבעונית-סביבתית בראיון. "אמשיך לפעול נגד האינטרסים של התאגידים, שפוגעים ברווחה של הציבור"

אם הסנטור קורי בוקר ינצח במירוץ לנשיאות בשנת 2020, הוא יהיה הנשיא הטבעוני הראשון של ארצות הברית. המועמד הדמוקרטי מניו ג'רזי חשף את העדפות התזונה שלו בראיון למגזין הטבעוני VegNews, במהלכו הוא אמר כי כדור הארץ לא יוכל להמשיך ולהכיל את אוכלי הבשר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"לציבור כן אכפת מההתאכזרות לבעלי החיים", קורי בוקר (צילום: Shutterstock)

בוקר סיפר כי הוא החל להיות צמחוני בשנת 1992, ולאחר מכן הפסיק לאכול גם מוצרי חלב והפך לטבעוני לחלוטין. "אני זוכר את הארוחה הלא-טבעונית האחרונה שלי. זה היה ביום הבחירות בנובמבר 2014", אמר בוקר, ראש עיריית ניוארק לשעבר.

לדבריו, על כולנו לעבור לתזונה טבעונית, משום שעל פי השקפתו, צריכת בשר אינה ברת-קיימא בעתיד. "אפשר לראות שכדור הארץ נע לכיוון התזונה האמריקנית הסטנדרטית", אמר בוקר, "אנחנו רואים עלייה אדירה בצריכה של מוצרי בשר. הבעיה היא שהכוכב הזה פשוט לא יכול להכיל מיליארדי בני אדם שצורכים מוצרים תעשייתיים של משק החי בגלל ההשפעה הסביבתית. זה פשוט בלתי אפשרי". הוא הוסיף כי אם סין ואפריקה יתחילו לאכול בשר כמו שבארצות הברית אוכלים בשר - פשוט לא יישאר מספיק שטח אדמה.

בוקר הוסיף כי ישנם כמה יעדים שהוא מקווה להשיג במהלך התקופה הקרובה, שישפיעו על התזונה של כולנו. "אני רוצה להמשיך להיות חלק מהתנועה העממית שנלחמת נגד האינטרסים של התאגידים, שפוגעים ברווחה הציבורית", אמר, "אז אמשיך לתמוך בחוקים שדואגים לבריאות הציבור, בין אם מדובר בכל האנטיביוטיקה שנותנים לחיות ומסכנת את הבריאות שלנו".

"אני מאמין כי לאמריקנים כן אכפת מההתאכזרות לבעלי החיים", אמר המועמד לנשיאות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE