הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האקס החשוד ברצח ואלרי רייס: היא מתה במהלך קיום יחסי מין
אזרח ונצואלה ששהה בניו יורק באופן בלתי חוקי חשוד ברצח הצעירה מניו רושל, זוגתו לשעבר, שגופתה נמצאה במזוודה בקונטיקט. הוא הודה רק בהשלכת הגופה. הוא נתפס לאחר שמשך כסף באמצעות כרטיס ה-ATM שלה

החשוד בחטיפת ורצח הצעירה מווסטצ'סטר הודה כי השליך את גופתה אך טוען שמותה נגרם במהלך קיום יחסי מין סוערים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נחבלה בראשה או נרצחה? ואלרי רייס (צילום: משטרת ניו יורק)

חוויאר דה סילבה, 24, אזרח ונצואלה שהתגורר באופן בלתי חוקי בקווינס לאחר שאשרת השהייה שלו פגה, נעצר אתמול (שלישי) בבוקר בחשד שרצח את ואלרי רייס, בת 24 מניו רושל, שנעדרה במשך כשבוע עד שגופתה נמצאה במזוודה שהושלכה סמוך לגריניץ', קונטיקט, ב-5 בפברואר. דה סילבה הופיע אתמול בבית המשפט הפדרלי בוויט פליינס, לשם הועבר התיק בעניינו מאחר שפשעו חצה קווי מדינות.

לטענת דה סילבה, השניים נפגשו בביתה של רייס בניו רושל ב-29 בינואר. במהלך קיום יחסי המין רייס נפלה על הרצפה ונפגעה קשה בראשה. דה סילבה בתגובה כיסה את פיה וקשר את ידיה ורגליה, דחף את גופתו למזוודה ונסע להשליכה באזור מיוער ומבודד. אמה של רייס טוענת שהשניים, בני זוג לשעבר, לא היו בקשר מזה כשנה.

השוטרים הגיעו לדה סילבה לאחר שב-30 בינואר משך כסף באמצעות כרטיס ה-ATM של רייס והוא נעצר ביום שני האחרון בערב. בהופעתו בבית המשפט אתמול ביקש דה סילבה שךא לעדכן את קונסול ונצואלה במעצרו וכי הוא מעדיך שרק פורטוגל, המדינה השנייה שהוא אזרח שלה, תעודכן במעצרו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE