הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חסר בושה: אלמוני גנב תרופות לטיפול בסרטן של נער בן 14
מצלמת אבטחה ביתית תיעדה את החשוד מתקרב אל בית בצפון-מערב לאס וגאס וגונב את החבילה ששווה כ-40 אלף דולר. אמו של הנער החולה: ""אתה לא גנבת מכנס או חולצה, אתה גנבת משהו שמשאיר ילד בחיים". המשטרה בעיר פתחה בסריקות נרחבות

משטרת לאס וגאס מחפשת אחר גבר שתועד במצלמת אבטחה ביתית כשהוא גונב חבילה מחוץ לבית בעיר, ודיירת הבית טוענת כי מדובר בתרופות לטיפול במחלת הסרטן של בנה בן ה-14.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד כפי שתועד במצלמת האבטחה הביתית (צילום: משטרת לאס וגאס)

 

הגניבה אירעה ביום חמישי הקודם ברח' מיל קניון בצפון-מערב העיר, כך על פי המשטרה. פרסום התיעוד של החשוד נעשה מתוך המחשבה שזה עשוי להוביל לזיהוי חיובי שלו, דבר שבתמורה יכול לסייע באיתור התרופות הגנובות בשווי 40 אלף דולר.

"אתה לא גנבת מכנס או חולצה, אתה גנבת משהו שמשאיר ילד בחיים", אמרה בבכי סטייסי שבינסקי, אמו של הנער. "אני לא רוצה שיעצרו אותו, אני לא רוצה שיעמידו אותו לדין. אני רק רוצה את התרופות של בני בחזרה", היא אמרה.

מיד לאחר שהבחינה בגניבה, שבינסקי הזעיקה את המשטרה וניידת סרקה את השכונה, אך לא הצליחה לאתר את החשוד. בצילומים שפורסמו ניתן לראות כי מדובר בצעיר בשנות העשרים לחייו. בשל השווי של מה שנגנב, החשוד צפוי להיות מואשם בפשע ולא בעוון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE