הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עבריין מרשימת עשרת הנמלטים המבוקשים נורה למוות ע"י סוכני ה-FBI
גרג קרלסון הואשם בסעיף של אחד אונס, אולם הבולשת הפדרלית סברה כי הוא עומד מאחורי עשרות מקרים נוספים. בתום מצוד נרחב שעבר בקליפורניה, אלבמה ופלורידה, קרלסון נורה למוות במהלך פשיטה על בית המלון בצפון קרוליינה בו התגורר

פחות משנה לאחר שהוצב ברשימת עשרת הנמלטים המבוקשים ביותר על ידי ה-FBI, מוקדם יותר היום נורה למוות גרג אלן קרלסון במהלך פשיטה שנערכה בצפון קרוליינה, כך מסרו הרשויות במדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גרג אלן קרלסון, נהרג בחילופי אש עם בלשי ה-FBI (צילום: FBI / Shutterstock)

 

קרלסון בן ה-47 נורה למוות בעיירה אפקס (Apex), הממוקמת כ-15 מייל מערבית לעיר ראלי, כך על פי דוברת הבושלת הפדרלית, לורה אימילר. "המשטרה באפקס יצרה קשר עם אנשי הבולשת וביחד הם פשטו על בית מלון בו לן החשוד. בתום מאבק פיזי, החשוד נורה ונהרג", היא אמרה, והוסיפה כי חקירה פנימית נפתחה כדי לוודא שהסוכנים והשוטרים פעלו בצורה מקצועית.

בחודש ספטמבר האחרון התווסף שמו של קרלסון אל הרשימה הלא-מכובדת, וזאת בעקבות "מעורבותו במספר רב של תקיפות מיניות שנעשו באמצעות איומי אקדח באזור לוס אנג'לס". באתר האינטרנט של ה-FBI תואר קרלסון כ"חמוש ומסוכן אשר הואשם בתקיפה מינית בקליפורניה בספטמבר 2017". כאמור, קרלסון קשור לתקיפות רבות אך כתב אישום הוגש רק על מקרה אונס אחד.

לאחר שנעצר לפני כשנה וחצי, הוא השתחרר בערבות ונמלט מקליפורניה לכיוון החוף המזרחי. בנובמבר 2017 הרשויות באלבמה ניהלו מרדף רכוב אחריו, אך בסופו של דבר הם לא הצליחו לעצור אותו. ימים ספורים לאחר מכן הוא נצפה בפלורידה, וכמה שבועות אחר כך עלו דיווחים שהוא בכלל בדרום קרוליינה. "קרלסון ככל הנראה הצליח להשיג אקדח, מכונית ומזומנים בזמן שחצה את המדינה", כתבה ה-FBI.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE