הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נחשף מדליף התמונות האינטימיות של ג'ף בזוס: האח של זוגתו
האיש העשיר בעולם פרסם פוסט בו הציג ניסיונות סחיטה שנשלחו אליו מצד הצהובון נשיונל אינקווירר, ורמז כי לבית הלבן יש קשר לכך. כעת מתברר מי באמת המדליף, ובשלב זה לא ברור מה מניעיו. משרד התובע הפדרלי במנהטן פתח בחקירת ניסיון הסחיטה

מדליף השיחות האינטימיות של איש העסקים ג'ף בזוס וזוגתו לורן סאנצ'ז הוא אחיה של לורן, מייקל סאנצ'ז, כי אישרו הערב (רביעי) שני מקורות הבקיאים בנושא לרשת CNN. שיחות אינטימיות אלה עמדו במוקד ניסיון הסחיטה לכאורה עליו דיווח בזוס בשבוע שעבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בסוף זה סתם סכסוך משפחתי? ג'ף בזוס (צילום: Getty)

על פי הדיווח, סאנצ'ז הוא זה שהליך לצהובון נשיונל אינקווירר את התמונות והודעות הטקסט שבזוס וסאנצ'ז האחות החליפו ביניהם, אולם לא ברור מה היה המניע שלו להדלפות אלה. האישור כי סאנצ'ז הוא המדליף מרחיק את החשד מגורמים המקורבים לנשיא דונלד טראמפ או לגורמים בערב הסעודית – שני קצוות פוליטיים שמחוברים על ידי דיוויד פקר, מו"ל האינקווירר – ובכך מערער את הטענות של בזוס לפיהן האינקווירר סוחט איתו מסיבות פוליטיות.

ביום חמישי האחרון פרסם בזוס - יו"ר ומנכ"ל ענקית הסחר אמזון, בעל הוושינגטון פוסט והאיש העשיר ביותר בעולם – פוסט בו טען כי האינקווירר ניסה לסחוט אותו באמצעות פרסום תמונות אינטימיות. בפוסט הציג בזוס את השתלשלות האירועים והוסיף מה שנראה כהעתקים מלאים של אימיילים שנשלחו אליו מצד פרקליטי "אמריקן מדיה", התאגיד שמוציא לאור את האינקווירר. מהות הסחיטה נוגעת לתמונות אינטימיות של בזוס שהאינקווירר החזיק ושאיים לפרסם אם כתבי הוושינגטון פוסט לא ייסוגו מחקירותיהם את רציחתו של כתב העיתון ג'מאל חשוקג'י, והאשמותיהם את בית המלוכה הסעודי בקשר לרצח.

 

ידעה על מעשי אחיה? לורן סאנצ'ז (צילום: Getty)

בזוס התייחס לקרבה של מו"ל האינקווירר דויוויד פקר לטראמפ מחד ולבית המלוכה הסעודי מאידך, אף שידע עליה מהתקשורת, וציין כי לא התעמק בקרבה זו עד שהאינקווירר פרסם הודעות סמס פרטיות שלו, שבעקבותיהן ביקש מחוקר פרטי לבדוק איך העיתון השיג אותן. במהלך הבדיקה קיבל עורך דין שעובד עם החוק אימיילים מגורמים משפטיים ב "אמריקן מדיה" בהם איים העיתון כי יפרסם תמונות אינטימיות של בזוס אם הוא והחוקר מטעמו לא יצהירו באופן פומבי כי "אין להם כל ידע או בסיס לטענה שהסיקור בקבוצת 'אמריקן מדיה' היה מוכוון פוליטית או מושפע מטעם גופים פוליטיים".

בעקבות הפוסט של בזוס שזכה להדהוד נרחב בכלי התקשורת ברחבי העולם, הודיע משרד התובע הפדרלי במחוז הדרומי של ניו יורק – אותו משרד שחתם עם פקר הסכם חסינות במסגרת חקירת אי סדרים בקמפיין טראמפ – כי יפתח בחקירת טענות בזוס לסחיטה מצד העיתון, וכן יבדוק את אופי הסיקור בו והאם הוא משרת גורמים פוליטיים באופן בלתי ראוי.

 

בדרך לחקירה פדרלית. מו"ל הנשיונל אינקווירר דיוויד פקר (צילום: Getty)

אתמול הכחיש מייקל סאנצ'ז בשיחה עם CNN את הטענות ומסר שנאמר לו כי החקירה "טיהרה" אותו מכל מעורבות באחזקת תמונות אינטימיות של בזוס. בימים האחרונים הוא הכחיש בתגובה לדיווח בוושינגטון פוסט כי לקח חלק בהדלפת מידע על מערכת היחסים של בזוס ואחותו, ולניו יורק פוסט אמר כי לא יכבד האשמות כאלו בתגובה. הערב הוא סירב להתייחס לפרסומים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE