הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשבנו שיש לו הכל ושהוא הכי מאושר בעולם: שוב טעינו
על פי הדיווחים אין קשר בין מצבו הנפשי הירוד של ביבר לבין היותו נשוי להיילי בולדווין. לדברי מקור, ביבר "שמח מאוד להיות נשוי לה. זה רק עוד משהו שהוא נאבק בו ברמה הנפשית"

מדיווחים עולה, כי ג'סטין ביבר מקבל טיפול נגד דיכאון. החדשות האלה מגיעות מעט לאחר שחשף לאחרונה, בראיון למגזין "ווג", כי בעבר היה מכור לסמים. לדברי המקורות, כעת ביבר נאבק בדיכאון.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מקור אחר הוסיף, כי ביבר "נאבק לא מעט ברעיון התהילה ולהיות במעקב, כשכל צעד שלו חשוף למעריצים, המצלמות על פניו. כל זה מדכדך אותו ולעתים קרובות הוא חש שכולם רודפים אותו".

ככל הנראה, ביבר הרגיש כך לאורך כל הקריירה שלו. המקורות הוסיפו, כי מידת ההצלחה של ביבר תרמה לפגיעה בבריאותו הנפשית. "היתה לו גישה לכל דבר והוא היה מוקף באנשים שפשוט אמרו 'כן' לכל מה שביקש", כך הסביר המקור.

המקור הבהיר, כי לא היילי בולדווין ולא הנישואים שלהם, הם הגורם למצב הנפשי והרגשי הנוכחי של ביבר. "אין לזה שום קשר להיילי. הוא שמח מאוד להיות נשוי לה, זה רק עוד משהו שהוא נאבק בו ברמה הנפשית".



לאחרונה סיפר ביבר בראיון כיצד התהילה השפיעה עליו וכיצד הוא החל להשתמש בסמים בגלל זה. הוא סיפר, "מצאתי את עצמי עושה דברים שאני כל כך מבייש בהם, הייתי סופר-מופקר וכאלה. אני חושב שהשתמשתי בקסנקס כי התביישתי מאוד והייתי מדוכא מאוד במהלך סיבובי ההופעות. לא דיברתי על זה, ואני עדיין מעכל כל כך הרבה דברים שלא דיברתי עליהם. הייתי בודד. הייתי צריך קצת זמן".

על פי הדיווחים, ביבר מקבל, כאמור, סיוע באמצעות ייעוץ, "הוא נראה בטוח בכך שהוא ירגיש טוב יותר בקרוב". 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE