הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רכב של נמל התעופה התנגש במטוס של אל על, ונתניהו נאלץ לבלות את הלילה בפולין
התכנון של ראש הממשלה לשוב לישראל אתמול השתבשה ברגע האחרון לפני ההמראה. הוא ורעייתו עשו את הלילה במלון, שאר הפמלייה נותרה במטוס

נוסעים רבים טוענים כי השירות באל על לא מומלץ, והתקלות בטיסה רבות. נראה שגם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו נכווה מחברת התעופה, אך הפעם לא מדובר באשמתה. נתניהו נאלץ לבלות לילה נוסף בוורשה, פולין, לאחר שאתמול (חמישי) הוא והפמלייה שלו היו כבר על המטוס בדרך לישראל, אך נאלצו לרדת ממנו בגלל תקלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נשאר עוד לילה בפולין בגלל תאונה בנמל התעופה. ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו (צילום: Shutterstock)

ראש הממשלה והפמלייה שלו היו על סיפון המטוס בדרכם לארץ, כאשר כלי הרכב של שדה התעופה שאמור היה לגרור את המטוס אל מסלול ההמראה - התנגש בו. תמונה שהועברה בין הכתבים במקום מראה נזק שנגרם בתחתית המטוס.

נתניהו ואישתו ירדו מהמטוס וחזרו למלונם. עוזרים אחרים, כולל היועץ לביטחון לאומי והיועץ הצבאי של ראש הממשלה בילו את הלילה על המטוס עצמו. הם אמרו כי אין להם חשק להתמודד שוב עם כל הטרחה של הבדיקות הביטחוניות.

מטוס חילופי נשלח מישראל לפולין כדי להחזיר את ראש הממשלה לפני כניסת השבת.

נתניהו ביקר בוורשה לרגל הוועידה שארגנה ארצות הברית למען שלום וביטחון במזרח התיכון. הוועידה זכתה לתהודה גדולה לאחר שהפכה מהר מאוד לביקורת רבתי נגד איראן והפעילות העוינת שלה באזור - מסביב לגבולות ישראל, בסוריה ובתימן.

 

ראש הממשלה ורעייתו חזרו למלון, שאר הפמלייה נותרה במטוס (צילום: Shutterstock)

נתניהו קיווה לנצל את הוועידה כדי להציג את הקשרים המתחממים עם מדינות המפרץ. עם זאת, התבטאויות שונות וסרטון מהוועידה שנחשף על ידי משרד ראש הממשלה איימו לפגוע ביחסים האלה.

בערב הוועידה, נתניהו קרא לכל המשתתפים להתכונן "למלחמה עם איראן". עם זאת, מאוחר יותר הודיעה לשכת ראש הממשלה כי דבריו לא הובנו כראוי, וכי הוא לא התכוון למלחמה של ממש, אלא להתנגדות של מדינות האזור להשפעה האיראנית.

אמש, לשכתו הדליפה סרטון שבו נראה שר החוץ של בחריין ונציגים של סעודיה ואיחוד האמירויות מתייחסים לסכסוך הישראלי פלסטיני ומותחים ביקורת על איראן. לשכתו של נתניהו הודיעה כי הסרטון פורסם בשל "תקלה טכנית" הוא הוסר במהרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE