הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: נדרשה לרדת ממטוס והחלה לקלל ולירוק לעבר הנוסעים
טיסת ג'ט בלו מפורט לודרדייל ללאס וגאס הייתה דקות אחדות לפני ההמראה כאשר אישה בשנות ה-30 לחייה סירבה להתיישב לצד בן 3 בטענה שהיא "שתתה במשך כל היום". הנוסעים ההמומים תיעדו את הכאוס ואת הרגעים בהם ירקה על נוסע נוסף

כאוס נרשם אמש בנמל התעופה הבינלאומי של פורט לודרדייל/הוליווד לאחר שנוסעת בטיסת ג'ט בלו שהייתה אמורה להמריא ללאס וגאס סירבה להתיישב ליד פעוט בן 3.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך התיעוד שצולם בטיסת ג'ט בלו (צילום: טוויטר / Shutterstock)

 

נוסעים רבים תיעדו באמצעות הסמארטפונים שלהם את האירוע, ובתיעוד ניתן לשמוע את האישה כשהיא מקללת את הנוסעים ואת צוות המטוס, דקות ספורות לפני ההמראה לעיר החטאים. בשלב מסוים היא אף יורקת לעבר הנוסע שישב לפניה.

האישה זוהתה כוולארי גונזאלס בת ה-32 ועל פי משרד השריף של מחוז בראוורד, היא "החלה לצעוק שהיא לא מוכנה לשבת ליד הפעוט בגלל שהיא שתתה במשך כל היום". לכן סבורה המשטרה כי גונזאלס הייתה תחת השפעת אלכוהול בעת האירוע.

 

 

בשלב מסוים, גונזאלס דרשה מנוסע אחר להחליף עמה את המושב, אולם היא החלה לקלל אותו כאשר זה סירב. על פי חברת התעופה, גונזאלס דחפה את אחד מאנשי צוות האוויר בדרכה בחזרה לטרמינל.

מאבטחי נמל התעופה שמרו על האישה עד אשר הגיעו שוטרים ממשרד השריף אשר עצרו אותה. הבוקר היא תובא בפני שופט, שם היא צפויה לשמוע שכתב אישום בגין תקיפה יוגש נגדה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE