הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק הגבילה את כמות נהגי האובר בעיר, החברה הגיבה בתביעה משפטית
המאבק המשפטי בין ענקית הנסיעות השיתופיות לבין עיריית התפוח הגדול נמשך, והבוקר הגישה אובר את מסמכי התביעה לבית המשפט המקומי. איגוד נהגי המוניות צודד עם העירייה וטוען: "8 נהגים התאבדו בגלל המשבר שאובר יצרה"

חברת אובר, ענקית הנסיעות השיתופיות, הגישה מוקדם יותר היום מסמכי תביעה כנגד עיריית ניו יורק, וזאת בעקבות ההחלטה שהתקבלה ע"י מועצת העיר לפיה תוגבל כמות הנהגים בשירות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

אובר דורשת לבטל את ההגבלה ולאפשר לנהגים חדשים לעלות על הכבישים. כזכור, המגבלה בנניו יורק נועדה להפחית בעומסי התנועה ולסייע לנהגי המוניות, שטוענים שהפסידו סכומי עתק בשל ריבוי הנהגים שעובדים בשירותים כגון אובר וליפט.

"במקום לסמוך על חלופה שנתמכת ע"י מומחים לתעבורה וכלכלנים, עיריית ניו יורק בחרה להגביל את השירות, קצב הגדילה ואת התחרות לתעשיית הנסיעות השיתופיות. תושבי ניו יורק הם הנפגעים העיקריים מהמהלך, שכן במשך תקופה ארוכה הם נאלצו לסמוך על מוניות ותחבורה ציבורית", כתבה אובר במסמכי התביעה.

איגוד נהגי המוניות בניו יורק הביע את התנגדותו לתביעה ופרסם את ההודעה הבאה: "שמונה נהגים התאבדו בגלל המשבר שאותו יצר אובר. זו הסיבה שבגינה הוחלט להגביל את כמות הנהגים בנסיעות השיתופיות - לשים סוף למצוקה הכלכלית ולעוני שהורגים את אחינו הנהגים", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE