הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם היא ביטלה או שתהיה חתונה עוד השנה? המעריצים סבורים שליידי גאגא וכריסטיאן קארינו נפרדו
ההשערות מציפות את הרשת, לאחר שמקור סיפר שגאגא וקארינו נפרדו בשבוע שעבר. האם האירוסים בוטלו או שעד סוף השנה נוכל לדווח שהם התחתנו?

מדיווחים שפורסמו בעקבות דברים שסיפר מקור, ליידי גאגא והארוס שלה, כריסטיאן קארינו, נפרדו בשבוע שעבר. הכוכבת לא ענדה את טבעת האירוסים שלה בטקס הגראמי וקארינו לא היה לצדה במהלך עונת הפסטיבלים. בהמשך לכך, עולה שיעור השמועות באשר לסיום הקשר ביניהם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




לדברי המקור, קארינו "מנסה לחזור להיות איתה". לעומת זאת, שני מקורות שונים, אומרים שהם עדיין יחד. 

המעריצים מעריכים, כי בני הזוג נפרדו לאחר שקארינו לא הגיע עם גאגא לטקס פרסי הגראמי, שגם לא ענדה את טבעת האירוסים, ששוויה 400,000 דולר, באירוע עתיר הכוכבים. מקור הסביר, כי "היא פשוט לא ענדה את הטבעת בגלל המופע. הם עצרו את כל תכניות החתונה שלהם עד שהתקופה העמוסה של גאגא תסתיים, אך הם מתכננים להתחתן השנה".

למעשה, זו לא הפעם הראשונה בה מופיעה הכוכבת ללא טבעת האירוסים שלה. במהלך ההופעות שלה בלאס וגאס היא עולה על הבמה בלי הטבעת.



עובדה נוספת מעוררת תמיהה לגבי הקשר בין גאגא לקארינו: הוא עוקב אחריה באינסטוש, אך היא לא עוקבת אחריו. האם זה אומר משהו? לא ברור.

בחודש הבא, תחגוג גאגא יום הולדת 33. את ששת החודשים האחרונים, היא בילתה בהשקת עידן חדש בקריירה שלה, עם הצלחתה בסרט "כוכב נולד". קארינו, לעומתה כבר בן 50, לכן זה לא בלתי אפשרי שהם לא נמצאים באותה נקודה בחייהם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE