הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: תלמיד כיתה ו' סירב לעמוד בזמן השבועה לדגל - ונעצר
החלטה חינוכית שנויה במחלוקת של מורה מחליפה הביאה למעצרו של התלמיד, שטען כי הדגל פוגע באוכלוסיות שונות. המורה לא תעבוד יותר בבית הספר

תלמיד בית ספר יסודי מפלורידה נעצר מוקדם יותר החודש לאחר שהתעמת עם צוות בית הספר ושוטר בגלל שסירב לעמוד בשעת שבועת האמונים לדגל האמריקני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התלמיד סירב לעמוד בזמן השבועה לדגל (אילוסטרציה: Shutterstock)

בן ה-11 לומד בכיתה ו' בבית הספר Lawton Chiles Middle Academy בלייקלנד. הוא הואשם בהפרעה לבית הספר והתנגדות לא אלימה למעצר. שתי העבירות האלה מוגדרות עבירות קלות.

האירוע התרחש בתחילת החודש, אז אמר התלמיד למורה מחליפה כי הוא לא רוצה לעמוד בזמן שבועת האמונים לדגל, כי בעיניו הדגל האמריקני גזעני כלפי אפרו-אמריקנים.

בהודעה בכתב יד ששלחה המורה לגורמי החינוך במחוז פולק, היא ציינה כי אמרהלתלמיד "אם כל-כך רע כאן, למה אתה לא חי במקום אחר?". לכך ענה התלמיד בפשטות "הם הביאו אותי לכאן".

התלמיד נעצר על ידי שוטר בית הספר לאחר שהמשיך בסירובו, ואף כינה את גורמי בית הספר "גזענים".

אמו של התלמיד סיפרה כי "אם המורה הרגישה שיש בעיה עם כך שהבן שלי לא עמד בשביל הדגל, היא הייתה צריכה לפתור את זה בדרך שונה לחלוטין".

קייל קנדי, דובר של מערכת החינוך המקומית, אמר כי התלמידים לא נדרשים לדקלם את השבועה. הוא אמר כי המורה המחליפה לא תעבוד עוד באזור. הוא הוסיף כי הוא לא יכול להגיב על התנהגות התלמיד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE