הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נשיא מועצת עיריית לוס אנג'לס רוצה ללחום בחולדות בשיטה מקורית - אבל טפשית
הרב ווסון הציע להביא "צבא של חתולים" כדי להילחם בחולדות שתורמות להתפשטות מחלת הטיפוס. הוא רק לא חשב על זה שגם החתולים יעבירו את המחלה

הרב ווסון, נשיא מועצת עיריית לוס אנג'לס, הציע לפרוש "צבא חתולים" בבניין העירייה כדי להילחם בבעיית המזיקים. עם זאת, ביום שישי האחרון הבהירו לו כי להוסיף חתולים לבניין רק יגרום לבעיה גדולה יותר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החתולים אולי היו נלחמים בחולדות, אבל מסייעים להתפשטות הפשפשים (צילום: Shutterstock)

למרות שכל מי שראה טום וג'רי עשוי לחשוב שהדבר היחיד שחתולים עושים הוא להילחם בעכברים, הרי שמומחי תברואה מסבירים כי הכנסת חתולים רבים לבניין בן 91 השנים עלול לגרום לפיזור של פשפשים במקום. ואף אחד לא רוצה את זה. "הפשפשים מהחולדות יקפצו ישר על החתולים", אמר ד"ר דון טרשיטה, מנהל שותף במחלקת בריאות הציבור בעירייה.

מרכז העיר לוס אנג'לס נמצא בעיצומו של התפרצות הטיפוס, כאשר כמה מחוסרי דיור החיים סמוך לבניין העירייה הם בין הנדבקים במחלה הקשה, שפורצת בין השאר בשל רמת תברואה ירודה, והיא מתפשטת על ידי פשפשים נגועים ש"תופסים טרמפ" על חולדות. נדירים המקרים בהם המחלה הופכת לקטלנית כאשר יש טיפול מהיר באמצעות אנטיביוטיקה, אך בעבר המחלה הזו הרגה אלפי בני אדם.

לפחות שני עובדי עירייה אמרו כי הם נעקצו על ידי פשפשים. ראש העירייה אריק גרסטי ניסה להרגיע ואמר כי הסיכון הרפואי מינימלי. "אני זוכר שיש כאן חולדות מהיום שאני כאן", אמר גרסטי, "ישנו מקרה אחד שאולי נובע מזה, אבל עדיין מדובר במספר המקרים הנורמלי שיש לנו בכל שנה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE