הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות הביקורת: אמזון הזמינה את אוקסיו-קורטז לראות את תנאי ההעסקה במתקני החברה
חברת הקונגרס טענה כי תנאי העבודה בחברה "אינם אנושיים". בכיר באמזון הגיב ואמר כי מדובר בשטויות, וכי היא יכולה להיווכח בעצמה בתנאים

בכיר בחברת אמזון דחה שלשום (שישי) את הטענות שהעלתה חברת הקונגרס אלכסנדריה אוקסיו-קורטז ולפיהן עובדי החברה עובדים בתנאים "לא אנושיים". הוא טען כי הטענות אינן נכוחות, ואף הזמין את חברת המועצה לבקר במתקני החברה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הוזמנה לבקר במתקני החברה. אוקסיו-קורטז (צילום: Shutterstock)

אוקסיו-קורטז, חברת קונגרס פרוגרסיבית מטעם המפלגה הדמוקרטית הייתה אחת המבקרות הבולטות נגד התכנית של החברה להקים מטה נוסף בניו יורק, סמוך למחוז הבחירה שלה. היא שאלה בטוויטר אם התרבות של אמזון, שמקדשת את הביצועים, היא הסיבה לכך ש"עובדי החברה חייבים להשתין בבקבוקים ולעבוד כדי לעמוד ביעדים". היא הוסיפה כי "ביצועים לא צריכים לבוא במחיר של תנאים לא אנושיים".

ברת הקונגרס ציטטה כתבה שפורסמה בניוזוויק בחודש ספטמבר שהעלתה את הטענות האלה.

דייב קלארק, סמנכ"ל בכיר למבצעים בינלאומיים הגיב בטוויטר ואמר כי הטענות "פשוט אינן נכונות. אנחנו גאים בעבודות שלנו עם תלוש משכורת נהדר, הטבות מהיום הראשון, ועוד". בנוסף, הוא הזמין את חברת הקונגרס לסיור במתקני החברה.

אוקסיו-קורטז הייתה בין המתנגדים הבולטים להטבות המס בגובה של 2.8 מיליארד דולר מטעם ניו יורק שנועדו לפתות את אמזון לבנות את המטה החדש שלה בקווינס. ביום חמישי ביטלה החברה את התכניות להקים שם את המטה החדש.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE