הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מה שעושה לו טוב: לג'סטין ביבר עדיין לא נמאס מנעלי הבית המעוצבות שלו
קראו: כמה עולות נעלי הבית היוקרתיות שביבר בחר להתאים לעצמו כשיצא לטיפול זוגי יחד עם אשתו, היילי בולדווין-ביבר

לג'סטין ביבר (24) לא נמאס מנעלי הבית המעוצבות שלו. בסוף השבוע האחרון יצא הזמר לבילוי עם אשתו, היילי בולדווין-ביבר (22), לבוש בנעלי הבית המאוד-מאוד-יקרות שלו: נעלי פרוות מינק של לואי ויטון, שמחירן עומד על 1,520 דולר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




על פי הדיווחים הזוג הצעיר היה בדרכו לטיפול זוגי, אך ביבר עצר על מנת להסב את תשומת לבם של הצלמים לנעלי הבית המעוצבות שלו. הוא הקדיש רגע על מנת להבליט את שתי שרשראות התליון שענד, עם פרצוף הסמיילי משובץ היהלומים, הלא הוא הלוגו של מותג האופנה שלו, Drew House.

בראיונות האחרונים סיפרו בני הזוג על ההתמודדות שלהם עם חיי הנישואין, עם דיכאון וסמים. "העניין הוא, שנישואים הם קשים מאוד. זה המשפט שצריך להוביל איתו. זה ממש קשה. נכנסתי לדיכאון קשה במהלך סיבוב ההופעות. לא דיברתי על זה עם איש ואני עדיין מעכל כל כך הרבה דברים שלא דיברתי עליהם. הייתי בודד. הייתי צריך קצת זמן".



בני הזוג הודו בריאיון, כי הם עובדים על הנישואים שלהם באמצעות טיפול זוגי. בעוד שבולדווין-ביבר לבשה מכנסי ויניל שחורים, סריג שחור, ז'קט ג'ינס גדול ונעלי ספורט לבנות, ביבר השלים את המראה המהודר שלו עם מכנסי טריינינג, חולצת טריקו צהובה וחולצת פוטר כחולה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE