הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בזמן תפילות השבת: חלונות בית חב"ד בברוקלין נופצו
אלמוני ניפץ, ככל הנראה בעזרת מוט, את חלון בית חב"ד של שכונת בושוויק בברוקלין. המשטרה מתייחסת לאירוע כאל פשע שנאה ופתחה בחקירה, המושל קואמו הורה על חקירה מקבילה במשטרת המדינה: "תמיד נעמוד לצד הקהילה היהודית", הוא אמר

אירוע אנטישמי נוסף נרשם במהלך סוף השבוע בבית חב"ד בשכונת בושוויק ברובע ברוקלין לאחר שאלמוני ניפץ את חלונות המקום בזמן שעשרות מתפללים יהודים ציינו את כניסת השבת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חלונות בית חב"ד, כפי שנראו לאחר התקיפה (צילום: פייסבוק)

 

"אמש חווינו תקיפה כואבת על בית הכנסת ועל קהילת בושוויק כולה", כתב הסניף של בית חב"ד בדף הפייסבוק שלו עם צאת השבת, "בנינו במשך שנים רבות קהילה מאוחדת של יהודים מכל הגילאים ומכל הרקעים. בערב שבת ישבנו סביב השולחן, אכלנו וצחקנו עם הילדים שלנו כאשר לפתע החלונות הקדמיים נופצו לחלוטין. תודה לאל שאיש לא נפגע ואנחנו מודים למשטרה על תגובתה המהירה", נכתב בפוסט.

 

 

המחלקה לפשעי שנאה במשטרת ניו יורק פתחה בחקירה של האירוע, והמושל קואמו הורה למחלקה המקבילה במשטרת המדינה לפתוח בחקירה גם כן. "מזעזע אותי לחשוב על התקיפה הזו. אין מקום לאנטישמיות ולשנאה כלשהי בניו יורק, ותמיד נעמוד לצד הקהילה היהודית", אמר המושל. 

על פי ה-NYPD, מתחילת השנה ועד ה-4 בפברואר נפתחו לא פחות מ-42 חקירות של פשעי שנאה, וזאת לעומת 19 חקירות במהלך התקופה המקבילה ב-2018.

 

"בונים מחדש", כתב מנהל בית חב"ד בו אירע התקיפה האנטישמית (צילום: פייסבוק)

 

"חרף העובדה שתקיפה זו נועדה לפלג ולפחד, דלתינו ישארו פתוחות ונמשיך לקבל בזרועות פתוחות כל מבקר שיגיע", נכתב בפוסט של בית חב"ד. בבוקר יום שני פרסם הרב מנחם הלר, מנהל סניף בית חב"ד בשכונה, תמונה שבה ניתן לראות כי עבודות התיקון כבר החלו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE