הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רשת Payless ShoeSource פתחה במכירת חיסול לקראת סגירת סניפיה
הרשת הוותיקה מבקשת להיפטר מכלל המלאי שלה עד חודש מאי, אז ייסגרו אלפי הסניפים ברחבי ארה"ב. מדובר בחלק מתהליך השיקום הפיננסי של החברה, שתתמקד בשווקים בינלאומיים

רשת חנויות הנעליים Payless ShoeSource החלה בתהליך של סגירת כלל סניפיה בארה"ב בעקבות מצוקה כלכלית, מצוקה שעלולה להוביל להכרזה נוספת על פשיטת רגל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת חנויות הנעליים של Payless (צילום: Shutterstock)

 

אתמול (ראשון) החלה הרשת במכירת החיסול בכלל הסניפים, וזאת במטרה למכור את כל המלאי שנותר. על פי ההערכות, הסניפים יישארו פתוחים עד סוף חודש מרץ כאשר המלאי צפוי להיגמר לקראת חודש מאי.

לרשת הוותיקה (הוקמה בשנת 1956) יש כיום כ-2,700 סניפים ברחבי צפון אמריקה, ובחודשים האחרונים נפוצו הדיווחים לפיהם הנהלת הרשת תרה אחר רוכש פוטנציאלי שיצילה. כזכור, החברה הכריזה על פשיטת רגל באפריל 2017, ומאז היא החלה במגמת התאוששות שהרשימה כלכלנים רבים. כאשר רשת טויס אר אס סגרה את שעריה לפני כשנה, רבים הצביעו על כך שהיא לא פעלה בצורה דומה ל-Payless, דבר שחרץ את גורלה.

לחברה מתחרים רבים, לרבות חנויות כגון T.J. Max ו-Ross אשר מציעות נעליים של מותגים בכירים במחירים מוזלים. כאמור, החברה עורכת מכירת חיסול של כלל המלאי החל מאתמול. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE