הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: עובר אורח נהרג לאחר שנהג שנמלט מהמשטרה התנגש בו
כוחות שיטור רבים הוזעקו לרדוף אחר קווין ורגאס בן ה-34, אך הוא פגע בעוצמה במכונית נוספת לפני שהשוטרים הצליחו לעצור אותו. מותו של העובר אורח נקבע בבית החולים כעבור שעה קלה, ו-וורגאס צפוי לעמוד לדין בגין תקיפה באמצעות נשק קטלני. ה-CHP פתחה בחקירה

מרדף משטרתי ברחובות העיר וויטייר, הממוקמת דרום-מזרחית למרכז העיר לוס אנג'לס, הסתיים מוקדם יותר היום בטרגדיה לאחר שהנהג הנמלט גרם למותו של עובר אורח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע בו הסתיים המרדף (צילום: טוויטר)

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 11:00 בבוקר (שעון מקומי), אז שוטר הבחין באירוע "רוד רייג'" בצומת השדרות וויטייר וגרינליף, כך על פי המשטרה. השוטר סימן לנהג לעצור, אולם הוא סירב וניסה להימלט. "הנהג שנמלט ניסה לפגוע 3-4 פעמים בניידות המשטרה שדלקו אחריו", אמר ג'ון סקוגינס ממשטרת וויטייר.

דקות ספורות לאחר מכן המרדף הסתיים בצורה קשה ביותר לאחר שהנהג הנמלט התנגש במכונית אחרת בצומת שד' ניולין ורח' וורדמן. על פי סקוגינס, מכוניתו של החשוד החלה לבעור והוא ניסה להימלט באופן רגלי לפני שנעצר. הוא הועבר לבית החולים, שם אושפז במצב בינוני. בהמשך הוא זוהה כקווין ורגאס בן ה-34, תושב העיר הסמוכה סנטה פה ספרינגס. הוא יועבר לבית המעצר של העיר לאחר שישוחרר מבית החולים, והוא צפוי לעמוד לדין בגין בריחה מן המשטרה ותקיפה באמצעות נשק קטלני.

כאמור, המרדף הסתיים באסון לאחר שוורגאס פגע בנהג נוסף, שנפצע קשה והועבר לבית החולים במצב אנוש. כעבור כשעה, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו וטרם נמסרו פרטים נוספים לגבי זהותו. משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה (CHP) פתחה בחקירה של האירוע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE