הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אורגון: חטף צעירה מביתה, נתקע איתה בשלג ונעצר לאחר שהזמין משטרה
חשוד בתקיפה מינית של נערה צעירה נעצר לאחר ששוטרים שנענו לקריאת העזרה שלו הבינו שהצעירה אינה בתו. הוא צפוי לעמוד בשבוע הבא למשפט

אדם שעל פי החשד פיתה ילדה בת 13 מביתה בסיאטל והסיע אותה לאורגון, נעצר לאחר שהשניים נתקעו בשלג כבד והוא התקשר למוקד החירום כדי שיחלצו אותם מהמקום. כך אמר אתמול (שלישי) השריף של מחוז קלאטסופ, אורגון, טום ברגין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניסה לטעון שמדובר בבתו, אך השוטרים הבינו שהוא משקר. כריסטופר קנוקס (צילום: שריף מחוז קלאטסופ)

החשוד, כריסטופר תומאס קנוקס מהילסבורו, אורגון, ביקש סיוע ממשרד השריף לאחר שהמכונית השכורה בה נהג נתקעה ביער בדרך. קנוקס, בן 37, אמר לשוטרים שהגיעו למקום כי הילדה היא הבת שלו. אך מהר מאוד הם הבינו כי הילדה אינה בתו, וכי היא מוושינגטון. בנוסף, השוטרים הבינו כי היא נמצאת עם קנוקס בלי הסכמת הוריה.

קנוקס הופיע אתמול בבית המשפט לדיון ראשוני, אך הצדדים לא הצליחו להגיע להסדר על האישומים נגדו בגין פיתוי קטינה ברשת. כך עולה ממסמכי בית המשפט. הוא עצור בערבות של 250 אלף דולר, וצפוי לעמוד שוב בפני שופט בשבוע הבא.

החוקרים אמרו כי הם מאמינים שקנוקס התעלל מינית בנערה סמוך לביתה ב-15 בפברואר, ופעם נוספת בעצירה שעשה בדרך לאורגון. המשטרה קוראת לכל מי שראה את השניים לפנות לבלשי מחוז קלאטסופ עם הפרטים. השניים נסעו ברכב Dodge Journey שחור מודל 2018 עם לוחיות רישוי של מדינת קליפורניה.

הנערה הועברה לבית חולים מקומי לבדיקה, ולאחר מכן היא הוחזרה לבית הוריה. הרשויות באורגון ובוושינגטון ממשיכות לחקור, וייתכן ולכתב האישום של קנוקס יצורפו עוד אישומים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE