הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: פיצוץ מסתורי גרם למותו של עובד בנמה"ת ג'ון ויין
שני עובדי הנמל ביצעו עבודות תחזוקה שגרתיות בצמיג המחובר לגשר העלייה למטוס כאשר לפתע אירע פיצוץ. תנועת המטוסים לא הושפעה מן האירוע, המשטרה ו-OSHA פתחו בחקירה

אמש נהרג עובד של נמל התעופה הבינלאומי ע"ש ג'ון ויין בסנטה אנה לאחר שפיצוץ אירע בצמיג גשר העלייה למטוס בעת שעבודות תחזוקה התבצעו בו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, אמש בסנטה אנה (צילום: או. סי. הוק)

 

שני עובדי הנמל עבדו על גשר העלייה למטוס של שער מס' 4 בסביבות השעה 11:30 בלילה כאשר לפתע אירע הפיצוץ, כך מסרה דוברת נמל התעופה, דיאן תומפסון. עוצמת הפיצוץ הייתה כה חזקה שהיא הפעילה את מערכת גילוי העשן ומכבי האש של מחוז אורנג' הוזעקו לזירת האירוע.

העובד השני נפצע באורח קל, אך סירב לקבל טיפול רפואי. הרשויות ב"ג'ון ויין" מסרו שהפעילות השוטפת של נמל התעופה לא הושפעה מן האירוע. משרד השריף של מחוז אורנג' פתח בחקירה, ובהמשך היום צפויים להגיע למקום גם חוקרי מנהל הבריאות ובטיחות תעסוקתית (OSHA).

 

 

על פי מומחי תעופה, הצמיג שהתפוצץ מחובר לגשר העלייה למטוס ונועד לקרב את הגשר אל דלת המטוס בעת הורדת/העלאת נוסעים. גודלו של הצמיג כ-4 רגל, ולא ידוע על מה בדיוק עבדו שני העובדים בעת האירוע הקטלני.

נמל התעופה הבינלאומי ע"ש ג'ון ויין בסנטה אנה נחשב לשדה התעופה השני בחשיבותו בדרום קליפורניה, לאחר LAX. מדי שנה עוברים בו למעלה מ-6 מיליון נוסעים כאשר חברות התעופה הפעילות ביותר הן סאות'ווסט איירליינס ואלסקה איירליינס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE