הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שובו של השלג: אלפי טיסות בוטלו, צפי לשלג אפילו בקליפורניה
בשדות התעופה שסביב וושינגטון הבירה ובניו יורק בוטלו טיסות רבות ונרשמים עיכובים של שעות ארוכות. גם לאס וגאס והגרנד קניון על מפת השלג

סופות השלג חזרו ועמן השיבושים בכל רחבי ארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השלג נוחת על וושינגטון. הבית הלבן (צילום: Getty)

כאלפיים טיסות באזורי החוף המזרחי והמערב התיכון, מהם ואליהם, בוטלו היום (רביעי) בשל שלג כבד, גשם וקרח שלא מאפשרים את קיומן, יותר משליש מהן נרשמו בנמלי התעופה סביב וושינגטון הבירה. בנמלי התעופה של ניו יורק, בה נכון לשעה 2:30 אחר הצהרים (שעון מזרח) השלג המשיך לרדת ולהיערם, צפויים עיכובים של שעתיים עד ארבע שעות בהמראות ונחיתות.

על פי "מפת האומללות" של אתר FlightAware, שדות התעופה המושפעים ביותר ממזג האוויר הם או'הייר בשיקגו ונמל התעופה הבין לאומי של סנט פול-מיניאפוליס, שני הנמלים הגדולים ביותר במערב התיכון. גם באטלנטה ובשרלוט נרשמו שיבושים רבים מהרגיל.

 

המראות יחזרו? שלג בגרנד קניון בתחילת ינואר (צילום: Getty)

ובעוד במזרח ובמערב התיכון רגילים למזג האוויר, המערכת החורפית הנוכחית עשויה להכות גם במקומות פחות צפויים. על פי דיווח של CNN, גם בדרום ובמערב ארצות הברית נכנסו לכוננות מזג אוויר, מאריזונה שעל גבול מקסיקו בדרום ועד מונטנה שעל גבול קנדה. בצפון אריזונה ודרום יוטה צפוי שלג כבד, עד כדי שלג שייערם לגובה רגל בגרנד קניון. אפילו לאס וגאס עשויה לראות כמה אינצ'ים של שלג וכך גם ההרים שמחוץ לסן דייגו בדרום קליפורניה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE