הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גיבור היום בקליפורניה: נהג גרר זינק על צעירה שדקרה שוטר
שוטר הבחין בנהגת תחת השפעת אלכוהול שנסעה במהירות מופרזת, ועל כן הוא סימן לה לעצור בצד הדרך. שניות ספורות לפני שנהג הגרר עבר במקום, האישה דקרה את השוטר בגבו. "ישר הבנתי שהוא במצוקה אז עצרתי", הוא שיחזר

כריסטיאן מלנדרז בן ה-21, נהג גרר מצפון קליפורניה, הוכתר ע"י הרשויות כגיבור היום לאחר שעצר בצדו של כביש מהיר וסייע לשוטר שהותקף פיזית ונדקר בגבו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מלנדרז, השבוע לאחר התקרית (צילום: סי. בי. אס.)

 

"הבחנתי בניידת שעומדת בצד הכביש", שיחזר מלנדרז, שנסע לאורך כביש מס' 5 באזור העיר וויליאמס, הממוקמת כ-50 מייל צפונית לסקרמנטו. דקות ספורות קודם לכן עצר השוטר פיליפ מרטינסון ממשטרת הכבישים המהירים של קליפורניה (CHP) מכונית ובה אישה החשודה בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, וזאת לאחר שהנהגת נסעה במהירות העולה על 100 מייל לשעה.

על פי ה-CHP, מרטינסון נדקר בגבו ע"י החשודה שניות ספורות לפני שמלנדרז הגיע למקום. "ישר הבנתי שהוא במצוקה אז עצרתי. הוא צעק לעברי, 'תעזור לי, אתה יכול לקחת את האזיקים שלי?' אז עשיתי בדיוק מה שהוא ביקש והורדתי את האזיקים מהחגורה שלו ואזקתי את הבחורה", הוא סיפר. עוד סיפר כי "הבנתי שהסכין עדיין נמצאת מתחת לבחורה, אז הזזתי אותה וזרקתי את הסכין למרחק בטוח".

השבוע פורסם כי הנהגת החשודה בדקירה ובנהיגה תחת השפעת אלכוהול היא היילי ניל בת ה-25, שטוענת שהייתה מבולבלת בעת האירוע אך בו בזמן היא מכחישה כי תקפה את השוטר. במשטרה הכבישים המהירים שיבחו את מלנדרז: "זה היה מעשה מאוד אמיץ מצדו. הוא סיכן את חייו ואנחנו מעריכים את מה שעשה למען השוטר מרטינסון".

 

היילי ניל, החשודה בניסיון לרצוח שוטר (צילום: משרד השריף של מחוז קולוסה)

 

מרטינסון הספיק להשתחרר מבית החולים והוא מתאושש מפצעיו בביתו. ניל, מאידך, צפויה לעמוד לדין בגין ניסיון לרצוח שוטר, תקיפה באמצעות נשק קטלני ונהיגה תחת השפעת אלכוהול.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE