הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'סי סמולט צפוי לעמוד לדין על הגשת תלונה כוזבת
חבר מושבעים גדול באילינוי ידון בבקשה להגשת כתב אישום נגד השחקן שהתלונן כי הותקף על ידי תומכי טראמפ שקראו לעברו קריאות הומופוביות - בתקיפה שהוא נחשד בהזמנתה. עורכי דינו מכחישים את מעורבותו: "סמולט היה קרבן לפשע שנאה"

השחקן ג'סי סמולט צפוי לעמוד לדין בעקבות הגשת תלונת שווא על תקיפה, לאחר שהערב (רביעי) הוצגו ראיות בנושא בפני חבר מושבעים גדול באילינוי. מוקדם יותר היום הוכרז סמולט רשמית כחשוד על ידי משטרת שיקגו, במסגרת חקירה פלילית שבוחנת הגשת תלונה כוזבת. זו עבירה בדרגה 4 ולדברי דובר המשטרה, אחר הצהריים הגיעו חוקרים להציג את הראיות בפני חבר מושבעים גדול שידון בהחלטה להגיש כתב אישום נגד סמולט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תקף וגם שיקר? ג'סי סמולט (צילום: Entertainment Weekly)

לדברי מקור בכיר במשטרת שיקגו שצוטט ברשת CNN, החוקרים שבודקים את תלונתו של סמולט על תקיפה אלימה נגדו פועלים כעת להשיג נתונים בנוגע למצבו הפיננסי. בנוסף, הם צפויים לזמן אותו לתשאול נוסף בנוגע לתקיפה שאירעה ב-29 בינואר, תקיפה שעתה חשודה כמבוימת על ידו. טום אייהם, דובר משטרת שיקגו, ציין כי מוקדם יותר היום נפגשו עורכי דינו של סמולט על התובעים המחוז קוק, אולם בשלב זה הוא לא זומן בפועל לראיון נוסף ולא נקבעה פגישה נוספת שלו עם השוטרים.

סמולט התלונן כי הותקף בליל ה-29 בינואר על ידי שני גברים שקשרו חבל סביב צווארו ושפכו עליו חומר כימי לא מזוהה. שני אחים ממוצא ניגרי נעצרו בחשד למעורבות בתקיפה וזוהו על ידי עורכת דינם, גלוריה שמידט, כאולבינג'ו ואבימבולה אוסונדיירו. הם נעצרו ב-13 בפברואר ושוחררו ביום שישי האחרון לאחר שהתגלו "ראיות חדשות" בתיק, ולטענתם קיבלו 4,000 דולר תמורת השתתפותם בתקרית. השניים נפגשו אתמול עם המשטרה ונציגי התביעה בבית המשפט בשיקגו ואינם נחשבים עוד חשודים במעשה. התובעת הראשית במחוז, קים פוקס, פסלה עצמה ממעורבות בתיק אך לא ציינה למה.

 

"לא גזענים, לא הומופובים". אחד האחים שנעצרו בקשר לתקיפה ואינם חשודים עוד, אולבינג'ו אוסונדיירו (צילום מתוך אינסטגרם)

 

סמולט, גיי מוצהר שמשחק דמות של גיי בסדרה המצליחה "אימפריה", התלונן כי הותקף סמוך לכניסה למלון Loews בשיקגו. לדבריו, במהלך תקיפתו קראו השניים לעברו קריאות גזעניות והומופוביות והוסיפו ש "זוהי מדינת MAGA", מה שהעלה את החשד לפשע שנאה שנגרם על ידי תומך של דונלד טראמפ ומדיניות Make America Great Again. עם זאת, לאחר ימים של שינויי גרסאות וגילויים חדשים התחזקה הסברה שסמולט עצמו ארגן את התקיפה, ממניעים לא ברורים.

בשבת האחרונה מסרו עורכי דינו של סמולט הודעה בשמו, לפיה הוא זועם על ההאשמות נגדו: "כקרבן של פשע שנאה ששיתף פעולה עם חקירת המשטרה, ג'סי סמולט כועס ופגוע מהדיווחים שהתוקפים הם אנשים שהוא מכיר. הוא פגוע אף יותר מהטענות שמיוחסות לתוקפים אלה, לפיהן ג'סי שיחק תפקיד בתקיפתו שלו. דבר אינו רחוק יותר מן האמת וכל אדם שטוען אחרת, משקר".

בהצהרה משותפת ששחררו האחים הם מסרו "אנחנו לא גזענים. אנחנו לא הומופוביים ואנחנו לא נגד טראמפ. נולדנו וגדלנו בשיקגו ואנחנו אזרחים אמריקאיים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE