הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעיות בחיי הנישואים: קניה ווסט לא אוהב את שגרת האיפור של אשתו, קים קרדשיאן
לאחר שביקר את בחירות הלבוש של אשתו, זרק את כל הבגדים שלה ושדרג לה את הסגנון והמראה, הוא עבר לבקר את הדרך בה היא מתאפרת

השבוע, במהלך כיתת האמן שהעביר המאפר של קים קרדשיאן, מריו דדיוואנוביק, היא אפשרה לו לגלות למשתתפים, שלקניה ווסט יש ביקורת על שגרת האיפור שלה. ווסט אפילו הציע לשלם לדדיוואנוביק לעבור ללוס אנג'לס, על מנת שיוכל להיות קרוב לקרדשיאן כל הזמן ולאפר אותה בשעת הצורך.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



"זו לא הצורה של השפתיים שלך", ווסט לא חוסך בביקורת על האיפור של אשתו

ידוע שלווסט יש דעות נחרצות בנושאים שונים ואחד הנושאים האלה, כלל הנראה, הוא הדרך בה קרדשיאן מאפרת את עצמה. קרדשיאן סיפרה, כי "הוא למעשה דעתן מאוד, לעתים. הוא ייכנס ויאמר, 'את יודעת ששמת יותר מדי סומק' או שהוא יאמר, 'מה את עושה? זו לא הצורה של השפתיים שלך'".

התגובות של ווסט לא לגמרי מפתיעות, בהתחשב בכך שבשנת 2012 הוא זרק את כל הבגדים שלה פעם, רק על מנת לשדרג לה את המראה, לאחר שביקר את סגנון בחירת הלבוש שלה. כעת, הוא כנראה עבר מארון הבגדים שלה לאיפור. הוא אוהב את הדרך בה דדיוואנוביק מאפר אותה, עד שהוא מוכן לממן לו מגורים בלוס אנג'לס, רק על מנת שידאג לאיפור של אשתו באופן קבוע.



תשאירי לו את האחריות על האיפור שלך והוא יהיה מרוצה. ווסט וקרדשיאן

דדיוואנוביק סיפר, שווסט "התקשר אלי ואמר, 'טוב, כמה יעלה להחזיר אותך ללוס אנג'לס? אני רוצה שתהיה כאן בשבילה". כנראה שווסט מתקשר לדדיוואנוביק על בסיס קבוע, כדי שיבוא לתקן את האיפור של קרדשיאן. היא עצמה סיפרה שבעלה, "יתקשר למריו בלי לספר לי. מריו מופיע בלי שאני יודעת ואומר, 'קניה התקשר אלי ואמר שזה מצב חירום'".

אנחנו לא בטוחים אם זו האהבה האולטימטיבית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE