הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בגלל החוב הלאומי הגדול, יש מי שהציע למכור את מונטנה לקנדה: "מדינה לא שימושית"
עצומה שקוראת למכור את המדינה הצפונית תמורת טריליון דולר הולכת וצוברת תאוצה, ובמונטה עצמה מתנגדים: "לא יודעים את ההמנון הקנדי"

החוב הלאומי של ארצות הברית הגיע ל-22 טריליון דולר, והסכום הזה גורם לציבור לחשוב על רעיונות מקוריים כדי לצמצם אותו. לאדם אחד, איאן המונד, עלה רעיון ייחודי: הוא פתח עצומה שקוראת למכור את מונטנה לקנדה בתמורה לטריליון דולר - ומסתבר שלרעיון הזה יש תמיכה לא קטנה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תעבור לקנדה? מונטנה (צילום: Shutterstock)

על העצומה חתמו כבר קרוב ל-15 אלף בני אדם, והמונד מעלה כל הזמן את הרף, לאחר שהתומכים שוברים את הרב הקודם. "החוב שלנו גדול מדי, ומונטנה חסרת תועלת", כתב המונד בעצומה, "פשוט תגידו לקנדים שבמונטה של בונים או משהו כזה".

בזמן שהעצומה צוברת עוד ועוד תמיכה, במונטנה עצמה יש כבר מי שמתחיל לפעול נגד הרעיון. ביום שלישי הצביע מועצת המדינה 15 בעד ו-5 על הצעה שתאפשר לרשויות המדינה לנסח הצעת חוק שתתנגד למכירה. יו"ר המועצה פורסט מנדוויל העלה את ההצעה "בשביל הכיף" בזמן שהמועצה עוסקת בדברים קצת יותר חשובים כגון תקציב המדינה.

מנדוויל אמר לתקשורת כי הוא מתכנן להוסיף להצעת החוק שתושבי מונטנה כלל לא יודעים את ההמנון הקנדי, מעבר לשתי המילים הראשונות. מנגד, חברת המועצה ג'סיקה קריאלה שאלה בחצי חיוך "מה עם אלה מאיתנו שאוהבים יותר סירופ מייפל, תה יותר טוב או ביטוח בריאות חינם?"

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE