הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מבוכה לנייקי: הנעל של הכדורסלן זאיון ויליאמסון נקרעה בתחילת המשחק
בעקבות זאת השחקן נקע את הברך, ולא ברור מתי הוא יחזור לשחק. החברה איחלה לו החלמה מהירה והודיעה כי תבדוק את הנושא. בין הצופים ההמומים: הנשיא לשעבר אובמה

שחקן הכדורסל זאיון וויליאמסון ממכללת דיוק נקע את הברך שלו במהלך משחק נגד צפון קליפורניה לאחר שהנעל שלו נקרעה באמצע המשחק אתמול (רביעי), אל מול צופים רבים ובהם גם הנשיא לשעבר ברק אובמה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נקע את הברך בגלל הנעל של נייקי. זאיון וויליאמסון (צילום: ויקיפדיה)

"אנחנו כמובן מודאגים ורוצים לאחל לציון החלמה מהירה", הודיעה חברת נייקי - יצרנית הנעל ההרוסה - בהודעה. "האיכות והביצועים של המוצרים שלנו נמצאים בחשיבות עליונה. למרות שמדובר באירוע בודד, אנחנו פועלים כדי לבחון את הנושא".

מאמן הקבוצה, מייק ששבסקי, תיאר את הפציעה של וויליאמסון ואמר כי מדובר "בנקע קל בברך", וכי מצבו של השחקן "יציב". הוא הוסיף כי רק היום ידעו המומחים מתי השחקן הצעיר יוכל לשוב למגרש.

36 שניות אל תוך המשחק, וויליאמסון תפס את הברך שלו לאחר שהחליק בצורה משונה ונפל. זאת, מכיוון שהנעל שלו נקרעה בזמן שהוא התקדם אל עבר סל הקבוצה היריבה. הסוליה התנתקה מהנעל, והרגל שלו החליקה החוצה.

אובמה, שצפה במשחק מהיציע, נראה מצביע על וויליאמסון ואומר "הנעל שלו נהרסה". לאחר מכן הוא צייץ איחולי החלמה מהירה לשחקן הצעיר, שעזב את המשחק לקולות הקהל המעודד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE