הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות הגשת כתב אישום: הזמר אר קלי הסגיר את עצמו למשטרה
שעות בודדות לאחר הגשת כתב אישום החמור, הזמר המושמץ הגיע לתחנת המשטרה בשיקגו. הבוקר הוא הובא בפני שופט, שקבע לו שחרור בערבות בגובה מיליון דולר. ביום שני הוא ישוב לביהמ"ש

יממה לאחר הגשת כתב אישום חמור ובו 10 סעיפים של תקיפה מינית של קטינות, הזמר אר. קלי הסגיר את עצמו אמש והבוקר הובא בפני שופט במחוז קוק (אילנוי).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הזמר אר. קלי, אמש בכניסה לתחנת המשטרה בשיקגו (צילום: Getty Images)

 

השופט ג'ון פיצ'גרלד לייק החליט כי הזמר המושמץ יוכל להשתחרר בערבות וקבע סכום של מיליון דולר (רבע מיליון דולר על כל קורבן). קלי יצטרך לשלם 100 אלף דולר, 10% מהסכום, כדי להשתחרר. מעבר לכך, דרכונו של קלי הוחרם ונאסר עליו ליצור קשר עם קורבנות או עם אנשים מתחת לגיל 18. 

כזכור, אתמול הוגש כתב אישום נגד הזמר לאחר שחבר מושבעים גדול התכנס והכריע כי ישנה תשתית ראייתית מספקת. קלי צפוי לשוב לביהמ"ש ביום שני לאחר שעורך דינו ביקש לקיים דיון להפחתת השחרור בערבות.

הבוקר הועבר קלי מחזקת משטרת שיקגו אל חזקת משרד השריף של מחוז קוק, שאחראי על הזמר עד תום ההליכים המשפטיים. בבית המשפט נכחו לפחות שתיים מתוך ארבע הנשים שטענו כי קלי תקף אותן מינית, אולם לא התקבל אישור על כך מכיוון שהן מוזכרות רק בראשי תיבות בכתב אישום.

אמש, בסביבות השעה 8:15 בלילה, קלי הסגיר את עצמו לידי המשטרה. עורך דינו סירב לענות לשאלות, אך אמר כי ההאשמות כנגד הזמר הן "שקריות".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE